اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه دامغان خبر داد:

اجرای طرح شجره طیبه صالحین در مدارس دامغان

خبرگزاری فارس: مسئول شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه دامغان گفت: طرح شجره طیبه صالحین در مدارس اجرایی می‌شود.

اجرای طرح شجره طیبه صالحین در مدارس دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام غلامرضا باقری ظهر امروز در دومین دوره مقدماتی آموزش سرگروه‌های شجره طیبه صالحین فرهنگیان که در اردوگاه شهید صدوقی دامغان برگزار شد، اظهار داشت: از مهم‏ترین برنامه‌های شجره طیبه صالحین، فعالیت در زمینه دانش‌آموزی است چرا که دانش‌آموزان ذخایر آینده انقلاب هستند.
وی افزود: با همکاری‌های مجدانه اداره آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و با تربیت آموزش سپاه ناحیه دامغان، طرح شجره طیبه صالحین در بین مدارس و قشر فرهنگیان رشد یافته و اجرایی می‌شود.
مسئول شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه دامغان افزود: بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان دارای مدیران و مربیان توانا و با تجربه در زمینه تربیتی هستند و همین امر، بستر مناسبی را برای مجموعه شجره طیبه صالحین فراهم کرده است.
باقری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری دوره‌های آموزش برای مربیان و بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان توجیه آنها در رابطه با ساختار و همچنین سیر مراحل تربیتی شجره طیبه صالحین است.
در این دوره آموزشی مباحثی همچون سیر مراحل تربیتی‌، جذب،‌ رشد و تثبیت، بررسی سیر مطالعاتی آثار استاد شهید مطهری و بصیرت‏افزایی با حضور اساتید مجرب و برجسته آموزش داده شده است.
این دوره مقدماتی در قالب اردوی دو روزه با حضور مدیران و فرماندهان پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی به تعداد 50 نفر برگزار شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول