اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خبر داد:

پیشرفت 65 درصدی نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه از پیشرفت 65 درصدی نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه خبر داد.

پیشرفت 65 درصدی نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری‌نسب سه‌شنبه شب در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه با اشاره به قابلیت‌های این شهرستان در ایجاد اشتغال گفت: گناوه با دارا بودن استعدادهای فراوان در عرصه‌های تولیدی و کشاورزی و همچنین دارا بودن نیروی کار جوان و خلاق نیاز به توجه و بسترسازی بیشتری برای ایجاد و گسترش صنایع مختلف دارد.
جعفری‌نسب در ادامه اظهار داشت: وجود این پروژه مهم مورد تاکید هیئت وزیران در دو سفر استانی بوده و برای شهرستان نیز خیلی مهم است بنابراین تلاش می‌کنیم موانع و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.
وی با خرسندی و رضایت از پیشرفت فیزیکی  65درصدی نیروگاه سیکل ترکیبی بیان کرد: امیدواریم با برداشتن موانع موجود و تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد راه‌اندازی کامل آن در آینده‌ای نزدیک باشیم.
فرماندار گناوه با اشاره به نیروی کار بومی و استانی که در این مرکز مشغول کار است، تصریح کرد: این نیروگاه موجب توسعه دیگر صنایع از جمله پتروشیمی می‌شود.
جعفری‌نسبت با اشاره به تلاش‌های دولت برای توسعه گناوه گفت: مسئولان گناوه نهایت تلاش خود را برای آبادانی گناوه در بخش‌های مختلف انجام می‌دهند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
جعفری‌نسبت بیان کرد: نیروگاه گناوه نقش مهمی در توسعه گناوه و دیگر شهرستان‌های استان بوشهر دارد و اجرای این پروژه عظیم از اولویت‌های مهم ما در شهرستان است.
مدیرعامل شرکت تولید برق مپنا گفت: میزان کل سرمایه‌گذاری برای بستر سازی، احداث و راه‌اندازی این نیروگاه 330 میلیون یورو است که میزان وام دریافتی 220میلیون یورو بوده و مابقی مبلغ سرمایه‌گذاری به صورت آورده نقدی تامین می‌شود.
شاپور مظفری خواستار پیگیری مسئولان شهرستانی و استانی در ارتباط با مشکلات مالی این نیروگاه شد تا در وقت معین شده این نیروگاه راه‌اندازی شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول