اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چندمین بار متوالی صورت گرفت؛

غیبت سرمربی داماش گیلان در جمع خبرنگاران

خبرگزاری فارس: ابراهیم قاسم‌پور سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با تیم فوتبال نفت تهران غیبت کرد و حضور نیافت.

غیبت سرمربی داماش گیلان در جمع خبرنگاران
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و صنعت نفت تهران از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر روز جمعه 18 آذر از ساعت 15 در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر می‌روند.
طبق قوانین رسانه‌ای سرمربیان دو تیم باید قبل از بازی در نشست خبری و برای پاسخگویی به اصحاب رسانه حاضر شوند که این مهم از طرف سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان برای چندمین بار متوالی مورد توجه قرار نگرفت.
حضور نفر نخست کادر فنی هر تیم لیگ برتری در نشست خبری پیش از هر مسابقه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امری اجباری از طرف سازمان لیگ و کنفدراسیون فوتبال آسیا است و مربیان تیم‌های لیگ برتری طبق قانون AFC ملزم به اجرای آن هستند.
غیبت‌های سریالی ابراهیم قاسم‌پور، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در نشست خبری پیش از مسابقه هفته شانزدهم داماش گیلان و نفت تهران نیز تکرار شد.
خبرنگاران وقتی دلیل غیبت سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در این جلسه خبری را جویا شدند از طرف مربی این تیم عنوان شد که قاسم‌پور به دلیل برگزاری جلسه فنی و آنالیز با بازیکنان تیم داماش در این نشست حضور نیافت و بنده  پاسخگوی خبرنگاران هستم.
حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که مهمان بود در غیاب میزبان با احترام به اصحاب رسانه در این نشست خبری حضور یافت. 
کاپیتان و مدیر رسانه‌ای نفت تهران نیز در این نشست غایب بودند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول