اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب:

زیراب مازندران 2500 فوتبالیست سازمان‌ یافته دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب گفت: بیش از 2 هزار و 500 فوتبالیست سازمان یافته در شهر زیراب حضور دارند که یک‌ هزار و 200 نفر از آنان در رشته فوتسال فعال هستند.

زیراب مازندران 2500 فوتبالیست سازمان‌ یافته دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ذوالفقار قبادی صبح امروز در جلسه اجرای هیئت فوتبال شهر زیراب با اشاره به علاقمندی بالای ورزشکاران و خانواده‌های شهر زیراب به رشته ورزشی فوتبال، بیان داشت: بیش از 2 هزار و 500 فوتبالیست سازمان یافته در شهر زیراب حضور دارند که یک ‌هزار و 200 نفر از آنان در رشته فوتسال فعالند.
رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب به برگزاری لیگ فوتسال در شهر زیراب اشاره کرد و افزود: لیگ فوتسال شهر زیراب، بهمن ماه سال جاری در سالن جهان پهلوان رنجبر صفری زیراب برگزار می‌شود.
قبادی خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به 20 تیم در لیگ فوتسال شهر زیراب ثبت نام کردند.
وی با بیان این مطلب که لیگ فوتسال شهر زیراب برای نخستین بار در این شهر برگزار می‌شود، ادامه داد: حضور تیم‌های مختلف در مسابقات فوتسال موجب شده که هیئت فوتبال شهر زیراب تصمیم به برگزاری نخستین دوره لیگ فوتسال شهر کند.
رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب از برگزاری لیگ‌های مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: لیگ‌های فوتبال بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و لیگ منطقه‌ای در زیراب برگزار می‌شود.
قبادی به راه‌اندازی پایگاه اینترنتی هیئت فوتبال شهر زیراب اشاره کرد و اذعان داشت: کمیته‌های مختلف هیئت فوتبال شهر زیراب فعال شده که کمیته‌های پیشکسوتان، روابط عمومی، فرهنگی و بانوان در حال فعالیت هستند.
انتهای پیام/ن۳۰/3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول