اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده:

مقابل مس سرچشمه از فرصت‌ها استفاده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار با مس سرچشمه کرمان با استفاده مفید از فرصت‌های گلزنی پیروز میدان خواهیم بود.

مقابل مس سرچشمه از فرصت‌ها استفاده می‌کنیم
ناصر بختیاری‌زاده امروز در آستانه دیدار تیمش برابر تیم مس سرچشمه کرمان در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بازی برابر تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان فوق‌العاده پرفشار خواهد بود زیرا آنها خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کنند و برای نباختن می‌جنگند.

وی ادامه داد: تیم مس سرچشمه کرمان با هدایت اصغر شرفی در هفته‌های اخیر نشان داده که خارج از خانه خوب بازی می‌کند و در این بازی تاکتیک‌های دو تیم در قالب برخوردهای فیزیکی و جنگ تمام عیار قطعا بازی درگیرانه‌ای به نمایش می‌گذارند.

مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه صبا قصد ندارد در چهارمین هفته متوالی از کسب پیروزی محروم بماند، اضافه کرد: در این بازی دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند اما تیم ما در خانه بازی‌ می‌کند و قطعا قدر میزبانی را خواهد دانست.

وی با بیان اینکه صبای قم در این دیدار از بازیکنان آماده‌ای بهره می‌برد و روی قدرت و تجربه بازیکنان حساب کرده است، ابراز داشت: هواداران انتظار کسب پیروزی دارند و از سوی دیگر وضعیت جدول به شکلی است که باید در خانه پیروز شویم.

مربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: از دست رفتن هفت امتیاز در سه بازی گذشته کار ما را برای قرار گرفتن در یکی از سه رده بالای جدول کمی سخت کرد، به خصوص اینکه دیگر مدعیان نیز آرام آرام به بالای جدول نزدیک می‌شوند.

وی تصریح کرد: در صورتی که بتوانیم این دیدار خانگی را با پیروزی و کسب سه امتیاز پشت سر بگذاریم قطعا در ادامه راه سخت لیگ برتر برابر دیگر رقبا کار برای ما آسان‌تر خواهد شد.

بختیاری‌زاده اذعان کرد: ما باید در این بازی از موقعیت‌های گلزنی خوب بهره ببریم چرا که در دیدارهای سه هفته گذشته برابر رقبا از این موقعیت‌ها استفاده مطلوبی نکردیم.

وی عنوان داشت: در دیدار با ملوان بندر انزلی با اینکه تیم میزبان یک نیمه بهتر از ما بازی کرد اما تیم ما در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشت و موقعیت‌های متعدد نیز ایجاد کرد اما نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

وی یادآور شد: تمرینات بسیار خوبی را برای این دیدار برگزار کرده‌ایم، فیلم بازی‌های اخیر تیم مس سرچشمه کرمان را به دقت تماشا کرده، آنالیز خوبی بر اساس آن انجام داده‌ایم و در جلسه فنی با بازیکنان نقاط ضعف و قوت حریف را تشریح کرده‌ایم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و مس سرچشمه کرمان در دیداری حساس از هفته بیست‌وچهارم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول