اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان خبر داد

احداث نیروگاه 500 مگاواتی با سرمایه‌گذاری 300 میلیاردی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: نیروگاه 500 مگاواتی در مازندران با سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومان احداث می‌شود.

احداث نیروگاه 500 مگاواتی با سرمایه‌گذاری 300 میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسین افضلی عصر امروز در حاشیه سفر به شهرستان آمل در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه نیروگاه 500 مگاواتی برق در شهرهای بابل و آمل احداث می‌شود، بیان داشت: احداث این نیروگاه در حال بررسی مشاور طرح است اما شهر نهایی آن مشخص نشده است.

وی با اشاره به اینکه این نیروگاه قابلیت توسعه به یک‌هزار و 500مگاوات را نیز دارد، گفت: با راه‌اندازی این نیروگاه مشکل تامین برق شهرهای بابل و آمل به صورت کامل برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با بیان اینکه این نیروگاه با استفاده از اعتبارات دولتی ساخته می‌شود، تصریح کرد: به دنبال بهترین ساختار برای ایجاد این نیروگاه هستیم و به این دلیل که دولتی است در زمانی کمتر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه برای ساخت این نیروگاه 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اظهار داشت: نخستین فاز این مجموعه باید در سال 92 وارد مدار شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اعلام اینکه در برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برنامه‌ریزی‌ها برای این هدف انجام شده است، گفت: مطالعات برق مازندران و گلستان تا سال 99 انجام شده است.

افضلی یادآور شد: توسعه برق‌رسانی در مازندران براساس همین برنامه صورت می‌گیرد.

انتهای ‌پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول