اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تنظیم بازار عید صورت گرفت

ذخیره‌سازی 1800 تن میوه در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 800 تن میوه‌های نوروزی از تاریخ اول اسفندماه در سردخانه‌های این استان ذخیره سازی می‌‎شود.

ذخیره‌سازی 1800 تن میوه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن مرادی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته افزون بر یک هزار و 200 تن پرتقال از باغات مازندران و 600 تن سیب درختی از ارومیه برای تأمین نیاز مردم خریداری و ذخیره سازی شده است.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام این استان گوشت قرمز و مرغ موردنیاز ایام نوروز را تأمین کرده است.

مرادی در ادامه از برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در این استان خبر داد و گفت: چهارمحال و بختیاری از 10 اسفندماه میزبان مردم در نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای نوروزی است.

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: نمایشگاه‎های عرضه مستقیم کالاهای نوروزی از 10 تا 23 اسفندماه امسال در تمام شهرهای بزرگ این استان دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال اولویت عرضه کالا در نمایشگاه‌های بهاره با تولیدکنندگان است، افزود: این نمایشگاه به‌مدت 10 روز انواع پوشاک، شیرینی، آجیل و خشکبار، میوه، گوشت سفید و قرمز، کیف و کفش مورد نیاز مردم را با تخفیف پنج تا 15 درصد عرضه می‌کند.

مرادی با تأکید بر اینکه امسال نظارت بیشتری بر کیفیت کالای عرضه شده در نمایشگاه‌ها می‌شود، گفت: به‌منظور ارائه کالای با کیفیت به مردم کمیته‌های بازرسی، نظارتی و امنیتی، اجرایی و کیفی بر نحوه خدمات‌رسانی غرفه‌داران در این نمایشگاه نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول