اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور

صبای قم میزبان ماشین سازی تبریز شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به مصاف یکی از سه نماینده تبریز یعنی ماشین سازی می‌رود.

صبای قم میزبان ماشین سازی تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته هشتم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور با انجام شش مسابقه همزمان برگزار خواهد شد و طی آن در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم فوتبال رده سنی امید صبای قم در خانه برابر تیم فوتبال امید ماشین سازی تبریز تیم رده نهم جدول به میدان خواهد رفت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و امید ماشین سازی تبریز از هفته بیستم مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های امید کشور در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.

این دیدار در حالی در قم به انجام می‌رسد که صبای قم در شش بازی گذشته خود مقابل حریفان تنها در یک بازی تن به شکست داده است و با توجه به نتایج خوبی که در نیم فصل دوم لیگ برتر امید کسب کرده است، خیالش از بابت قرار گرفتن در میانه جدول رده بندی کامل آسوده است اما ماشین سازی تبریز که هفته قبل در خارج از خانه مقابل تیم فوتبال امید نفت اهواز با یک گل شکست خورد، در این دیدار به فکر کسب سه امتیاز برابر صبای قم خواهد بود.

آنچه در آستانه این دیدار مهم به نظر می‌رسد، هم امتیاز بودن دو تیم در جدول است، ضمن اینکه دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال امید ماشین سازی تبریز با تساوی یک بر یک به پایان رسید که این نتیجه حساسیت‌های بازی برگشت دو تیم در شهر قم را خواهد افزود.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تا قبل از دیدارهای هفته بیستم که امروز برگزار می‌شود، تیم فوتبال امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب 41 امتیاز از 17 مسابقه در صدر جدول ایستاده است و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

این در حالی است که تیم فوتبال امید فولاد خوزستان با کسب 32 امتیاز در مکان دوم جای دارد، تیم فوتبال امید نفت اهواز با کسب 30 امتیاز سوم است، برق شیراز با کسب 28 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تیم شهرداری تبریز با کسب 25 امتیاز پنجم است.

در این رده‌بندی اختلاف بین پنج تیم بالای جدول با هشت تیم پایین جدول کمی فاحش است و بر این اساس تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان با کسب 20 امتیاز در مکان ششم جای دارد، در حالی که تیم‌های فوتبال امید ماشین سازی تبریز، نساجی مازندران و صبای قم همگی با کسب 19 امتیاز به ترتیب در رده‌های هفتم تا نهم جای گرفته‌اند.

تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان با کسب 17 امتیاز در رده دهم جای دارد، گسترش فولاد تبریز با کسب 15 امتیاز یازدهم است، استقلال اهواز با کسب همین تعداد امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و ابومسلم مشهد با کسب 13 امتیاز تیم سیزدهم و آخر جدول رده‌بندی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول