اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حواشی دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و پیروزی

از قهر ترابیان تا تشویق هواداران فولاد ماهان

خبرگزاری فارس: در دیدار دیروز تیم‌های گیتی‌پسند و پیروزی هواداران فولاد ماهان به شدت تیم گیتی‌پسند را مورد تشویق خود قرار دادند و هم‌چنین بر علیه عباس ترابیان مسئول کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال شعارهایی سر دادند.

از قهر ترابیان تا تشویق هواداران فولاد ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ناهماهنگی موجب شده بود پیش از آغاز دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و پیروزی و در حالی که تنها نیم ساعت به آغاز بازی مانده بود در سالن شهدای مخابرات جشنی به مناسبت روز مهندسی در حال اجرا باشد و تمام سالن مملو از خانواده‌هایی که برای این جشن آمده بودند.

در حالی که هنوز جشن در حال برگزاری بود به دلیل نزدیک شدن به زمان بازی مسئولان برگزاری مسابقه با دستپاچگی هر چه تمام‌تر آغاز به جمع کردن صندلی‌ها و فرش‌ها کردند، این ناهماهنگی موجب شد به نوعی به خانواده‌هایی که در سالن حضور داشتند بی‌احترامی شود.

در حین جمع کردن صندلی‌ها درگیری‌هایی بین گزارشگر برنامه 90 و مسئولان برگزاری بازی به وجود آمده بود، به دلیل نزدیک شدن به زمان بازی مسئولان سالن از تماشاگران برای کمک به جمع‌آوری صندلی‌ها و فرش‌ها درخواست کمک کردند.

نیروی انتظامی برخورد مناسبی با خبرنگاران نداشت و با وجود درخواست ترابیان و ابرقویی‌نژاد باز هم آنان را پیش از آغاز مسابقه از سالن بیرون کردند، رشید خدابخش، عبدالله ویسی و محمدرضا کربکندی از نزدیک این‌ دیدار را تماشا کردند.

هواداران تیم‌ فوتسال گیتی‌پسند با گفتن شعار ترابیان حیا کن اصفهان و رها کن به شدت علیه وی موضع‌گیری کردند، در حالی که بازی در دقایق پایانی پیگیری می‌شد به دلیل حساسیت بازی اضطراب و هیجان زیادی بر مربی و هواداران تیم گیتی‌پسند حاکم شده بود.

پس از سر دادن شعار توسط هواداران گیتی‌پسند بر علیه ترابیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به نشانه قهر سالن را ترک و با وساطت وحید شمسایی مجدداً در سالن حضور پیدا کرد و در مراسم جشن قهرمانی جام را به مصطفی نظری کاپیتان تیم گیتی‌پسند اهداء کرد.

از نکات جالب توجه در این دیدار متحد شدن هواداران دو تیم گیتی‌پسند و فولاد ماهان بود که هم‌زمان شعار یه تیم داره اصفهان گیتی‌پسند قهرمان را سر می‌دادند.

حسین شمس و علیرضا افضل مدیر فنی و سرمربی تیم گیتی‌پسند بر روی دست هواداران با شور و علاقه فراوانی به سمت آسمان پرتاب شدند.

بازیکنان و مربیان تیم گیتی‌پسند در میان تشویق هواداران با جام قهرمانی دور افتخار زدند، بازیکنان تیم گیتی‌پسند در پایان از هواداران تیم فولاد ماهان که خود را به سالن مخابرات رسانده بودند تشکر کردند.

بسیاری از هواداران فولاد ماهان که خود را به سالن مخابرات رسانده بودند اعتقاد داشتند در دیدار تیم‌های فولاد ماهان و شهید منصوری تبانی صورت گرفته است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول