اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال خبر داد

فعالیت 28 داور بین‌المللی والیبال در ایران

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران از فعالیت 28 داور بین‌المللی والیبال در کشورمان خبر داد.

فعالیت 28 داور بین‌المللی والیبال در ایران

امیدوار حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: 24 داور بین‌المللی در کشورمان فعالیت دارند که 24 داور آقا بوده و چهار داور نیز از جمع بانوان هستند.

وی تصریح کرد: سطح داوری لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان در سال جاری بسیار خوب بود و یکی از بی‌نقص‌ترین قضاوت‌های داوران را در لیگ برتر امسال شاهد بودیم.

حاتمی با اعلام اینکه داوران خط استان‌ها در ابتدای لیگ به دلیل سرعت بالای توپ اشتباهات ناخواسته‌ای داشتند، ابراز داشت: اگر هم اشتباهاتی از سوی داوران در دیدارهای لیگ برتر مشاهده می‌شود به هیچ وجه به عمد نبوده بلکه اشتباهات داوری نیز جزیی از بازی است.

وی خاطرنشان کرد: در دور برگشت مسئله جدی در امر قضاوت مشاهده نشد همچنین فدراسیون والیبال، کمیته داوران و سازمان لیگ برتر از همه برگزارکنندگان این دوره از رقابت‌ها قدردانی کرده و این تقدیر کتباً به عوامل برگزاری ابلاغ خواهد شد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران درباره برنامه‌های لازم برای پیشرفت و ارتقای سطح داوری داوران بین‌المللی یادآور شد: حضور در کلاس‌های توجیهی، تست آمادگی، شرکت در دیدارهای لیگ برتر و دیگر تورنمنت‌ها باعث افزایش سطح کمی و کیفی، ازدیاد تجربه، رشد و تکامل داوری والیبال در استان‌ها می‌شود.

حاتمی با اشاره به اینکه داوران بین‌المللی والیبال باید در مسابقات استانی کوشا باشند و تجربه کسب کنند، ادامه داد: اطلاعات داوری ما نیز به روز است و برای هر مسابقه طبق جدیدترین آئین‌نامه و دستورالعمل‌های داوری عمل می‌کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همه داوران ما کوشا و اهل مطالعه هستند و فدراسیون این شرایط را برای حضور قدرتمندانه داوران در میادین بین‌المللی و جهانی به وجود آورده است.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول