اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل خبر داد

فروش 1800 بلیط برای فینال لیگ برتر والیبال / پیشتازی فارس در پوشش

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال شهرستان آمل گفت: یک ‌هزار و 800 برگ بلیط در دیدار دوم مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به فروش رسید.

فروش 1800 بلیط برای فینال لیگ برتر والیبال / پیشتازی فارس در پوشش

حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان که بین کاله مازندران و سایپا دنبال شد بدون حاشیه به پایان رسید.

وی افزود: این بازی از زیبایی و حساسیت خاصی برخوردار بود و کسب افتخار بزرگ پیروزی در بازی دوم این دور تیم را به مردم مازندران و والیبال‌دوستان آمل صمیمانه تبریک می‌گویم.

کوچک‌زاده که خود یکی از والیبالیست‌های برتر سال‌های نه چندان دور شمال کشور بود، تصریح کرد: با نظر مسئولان اداره ورزش و جوانان این شهرستان، هیئت والیبال و باشگاه کاله مازندران یک‌هزار و 800 برگ بلیط برای خرید علاقه‌مندان بین والیبال‌‌دوستان توزیع شد.

این مسئول یادآور شد: تعدادی از بلیت‌های این دیدار نیز برای حضور پیشکسوتان و چهره‌های ورزشی استان و شهرستان در اختیار اداره ورزش و جوانان آمل و باشگاه ورزشی کاله قرار گرفت.

رئیس هیئت والیبال آمل با تاکید اینکه با نظر عوامل اجرایی و امنیتی این دیدار بلیط فروشی از ساعت 11 و 30 دقیقه صبح دیروز در ورودی سالن پیامبر اعظم(ص) آغاز شد، تصریح کرد: استقبال از این دیدار حساس بسیار زیاد بوده و برای کاهش ازدحام جمعیت و ترافیک تماشاگران این تصمیم اتخاذ شد تا این دیدار بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای به کار خود پایان دهد بلکه مردم در صبح زود برای تهیه بلیط در درب ورودی سالن قرار گرفته بودند.

بنا به گفته کوچک‌زاده نزدیک به 2 هزار و 500 والیبال‌‌دوستان آملی از نزدیک دیدار حساس تنها نماینده مازندران و سایپای البرز را در چارچوب بازی دوم مرحله نهایی لیگ برتر مشاهده کردند.

وی با اعلام اینکه سالن ورزشی محل بازی دو تیم از ساعت 13 و 30 دقیقه بعد از ظهر کاملا پر شد، گفت: از آن دسته از تماشاگرانی که نتوانستند به داخل سالن راه پیدا کنند و زیر بارش شدید برف و باران اذیت شدند عذرخواهی می‌کنیم.

کوچک‌زاده با اشاره به پوشش مطلوب اخبار دیدارهای لیگ برتر در خبرگزاری‌ها و مطبوعات بیان داشت: خبرگزاری فارس در پوشش اخبار بازی‌های لیگ برتر سرآمد دیگر خبرگزاری‌ها بود و این مهم را می‌توان در پوشش مناسب و کامل پوششی و تولیدی اخبار دیدارهای لیگ برتر مشاهده کرد.

رئیس هیئت والیبال آمل با تقدیر و سپاس‌گزاری از عوامل انتظامی و امنیتی برای برقراری نظم و امنیت بازی ابراز داشت: تعدادی از والیبال‌دوستان این شهر که برای مشاهده این دیدار به سالن محل مسابقه آمده بودند با درب بسته مواجه شدند.

وی با تاکید اینکه در چند بازی گذشته میزبان شایسته‌ای برای والیبالیست‌های ملی‌پوش کشورمان بودیم، اذعان داشت: انتظار ما این است تا هواداران کاله بیش از گذشته شرایط حساس تیم‌شان را درک کنند تا در تنها بازی که مقابل سایپای البرز در این شهرستان میزبانی می‌کنیم با تشویق بی‌امان نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول