اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین دیدار فینال لیگ برتر مقابل سایپا صورت گرفت

غرش ببرهای مازندران دردسرساز شد / کاله به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: در دومین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دو تیم کاله مازندران و سایپای البرز به مصاف هم رفتند که نماینده مازندران قدرتمندانه با کسب نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

غرش ببرهای مازندران دردسرساز شد / کاله به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل در دومین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران از شامگاه امشب در آمل به مصاف سایپای البرز تیم خودروساز این دوره از رقابت‌ها رفت.

در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز کاله توانست با نتیجه 3 بر صفر پیروز این نبرد بوده و کار را به بازی سوم در کرج بکشاند.

در پایان این دیدار کاله مازندران توانست در سه گیم متوالی با ریزپوئن‌های (25 بر 13) ، (25 بر 14) و (25 بر 20) پیروزی شیرین خانگی را از آن خود کند و همچنان امیدوار به بالای سر بردن جام قهرمانی این رقابت‌ها باشد.

برای دومین دیدار مرحله نهایی این دو تیم که با حضور حدود 2 هزار و 500 تماشاگر خونگرم آملی در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) این شهرستان دنبال شد از سوی فدراسیون والیبال حمید راهجردیان به همراه بهروز جعفری برای امر قضاوت انتخاب شدند.

همچنین امیدوار حاتمی به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال برای این دیدار برگزیده شد و به علت حساسیت فوق‌العاده بازی در مازندران خلیل یگانه مجد نیز ناظر ویژه سازمان لیگ بود.

منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ برتر به همراه عباس مفیدی که به عنوان بازرس ویژه وزارت ورزش و جوانان به این بازی اعزام شده بود بر روند عملکرد بازیکنان و هواداران نظارت داشت.

در دیدار نخست فینال که در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی استان البرز برگزار شد کاله مازندران با نتیجه سه بر یک متحمل شکست خارج خانه از سوی سایپا شد ولی در آمل با پاسخ سنگین خود توانست با اقتدار کار را به بازی سوم بکشاند.

با توجه به تقسیم پیروزی‌ها در دو دیدار رفت و برگشت کار به بازی سوم روز دوشنبه 29 اسفند ماه کشیده شد تا همچنان امید قهرمانی در سایپا و کاله 50 درصد برای هر یک باشد.

البته کاله مازندران که امسال دست به شگفتی بزرگی زده و فینال سنتی بین پیکان و سایپا را با سنت‌شکنی از یکی از خودروسازان گرفته است با انگیزه‌ای بالا شکست سنگینی را برای خودروسازان رقم زد.

در ترکیب کاله مازندران که سرمربیگری آن را بهروز عطایی مربی نام آشنا و حرفه‌ای کشورمان بر عهده دارد و سرپرستی آن نیز بر عهده پیشکسوت طلایی سال‌های نه چندان دور ورزش کشورمان حسن منصوری آملی است، بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همچون علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، شهرام محمودی، حمزه زرینی، عادل غلامی، آرش صادقیانی، عبدالرضا علیزاده، رضا قرا، سانجای کومار، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی جای داشتند.

در ترکیب تیم صدرجدولی سایپای استان البرز که سرمربیگری آن بر عهده فرهاد نفرزاده است و آرش کمالوند بازیکن موثر ملی‌پوش والیبال کشورمان از مهمترین مصدومان آن محسوب می‌شود، مهدی مهدوی، پویا فیاضی، سامان فائزی، وحید والی، آرمین تشکری، ایوان استانف، تئودور توکداف، محمدرضا فتاحی‌راد، رسول نجفی و محمد فلاح به میدان رفتند.

اخبار تکمیلی و حاشیه‌های این دیدار متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ک10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول