اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت باشگاه ماشین‌سازی تبریز و مشارکت هفته‌نامه تبریز

تیم نیم قرن فوتبال تبریز معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: با حمایت باشگاه ماشین‌سازی تبریز و مشارکت هفته‌نامه تبریز تیم نیم قرن فوتبال تبریز معرفی می‌شود.

تیم نیم قرن فوتبال تبریز معرفی می‌شود

افشین دبیری مدیر باشگاه ماشین‌سازی تبریز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با تایید این مطلب گفت: تیم نیم قرن فوتبال تبریز توسط کارشناسان فوتبال تبریز انتخاب و طی مراسمی در اواخر فروردین 91 معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: این انتخاب توسط هفته‌نامه تبریز و با نظرخواهی از صد بازیکن، مربی، داور، سرپرست و مدیر باشگاه که اهل تبریز بوده و خود سابقه بازی و فعالیت در بالاترین سطح فوتبال ایران را داشته، صورت گرفته و نفرات منتخب در دو تیم ذخیره و اصلی معرفی می‌شود.

دبیری انتخاب بهترین مربی، سرپرست، مدیر باشگاه و داور نیم قرن فوتبال تبریز را در این نظرخواهی یادآور شد و تصریح کرد: بازه زمانی این انتخاب  از سال 1340 تا 1390 بود.

وی این اقدام ابتکاری را برای تجلیل از پیشکسوتان  فوتبال تبریز و همچنین افرادی که  برای فوتبال این دیار متحمل زحمات فراوانی شده‌اند ذکر کرد و خاطرنشان کرد: باشگاه ماشین‌سازی تبریز فعالیت خود را تنها در بعد ورزشی خلاصه نکرده و در بخش فرهنگی نیز شاهد فعالیت‌های متنوعی از سوی این باشگاه هستیم.

دبیری به برگزاری نخستین آیین انتخاب ورزشکاران برتر سال که در مرداد 90 برگزار شد، اشاره کرد و افزود: دومین دوره این آیین نیز همانند سال گذشته با حمایت باشگاه ماشین‌سازی تبریز و مشارکت هفته‌نامه تبریز برگزار خواهد شد و ورزشکاران برتر سال 90 آذربایجان شرقی با انتخاب کارشناسان ورزش انتخاب و معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول