اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ولی‌فقیه هلال‌احمر

اوج خدمات هلال‌احمر خدمت به زائران امام هشتم(ع) است

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و امور شرعی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر گفت: روحیه خدمتگزاری در جمعیت هلال‌احمر موجب ارتقای فعالیت‎های انسان‌دوستانه این جمعیت شده و اوج این خدمات خدمت به زائران امام هشتم(ع) است.

اوج خدمات هلال‌احمر خدمت به زائران امام هشتم(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر خراسان‌رضوی،حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحمید سعادتی در حاشیه بازدید از پایگاه‎های امدادی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی اظهار کرد: از جمله نمونه‎های خدمت‎رسانی به مردم در جمعیت هلال‌احمر تلاش‎های خالصانه و خستگی‌ناپذیر امدادگران و تلاشگران این جمعیت در پایگاه‎های نوروزی در استان‎های مختلف کشور است.

وی در دیدار با جوانان و امدادگران این جمعیت در پایگاه‎های نوروزی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی ضمن خداقوت و بازدید از روند خدمت‎رسانی به زائران بارگاه منور رضوی(ع) از فعالیت‎های آنان تقدیر کرد.

معاون حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در ادامه با اشاره به دیدار امدادگران، کارکنان و اعضای جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی با نماینده ولی‌فقیه در این استان تأکید کرد: هماهنگی‎ها و کمک‎های آیت‎الله واعظ‌طبسی، نماینده ولی‌فقیه در این استان، راه خدمت‎رسانی و اجرای برنامه‎های هلال‌احمر را هموار می‎کند.

وی اظهار داشت: مسئولان جمعیت هلال‌احمر در سال‎های اخیر با تقویت نگرش‎ها به این جمعیت برنامه‎های بسیار خوبی را تدارک دیده‎اند که توانمندی‎ها را در کمک‎رسانی، امداد و نجات افزایش می‎دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد سعادتی با اشاره به جذب بودجه‎های قابل توجه امدادی برای تجهیز امکانات مورد نیاز هلال‌احمر خاطرنشان کرد: جهش مناسبی در تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای انجام بهتر مأموریت‎ها ایجاد شده است که روند فعالیت‎های انسان‎دوستانه جمعیت را تسهیل می‎کند.

وی تأکید کرد: استفاده از نیروهای جوان به ‌ویژه در کانون‎های دانشجویی، دانش‌آموزی و طلاب، کارایی و توسعه مأموریت‎ها در سطوح مختلف را به همراه دارد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول