اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

12 فروردین روز شکسته شدن ابهت استکبار در برابر عظمت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: روز 12 فروردین روز به ذلت افتادن استکبار جهانی در برابر غرور و عظمت ملت ایران است.

12 فروردین روز شکسته شدن ابهت استکبار در برابر عظمت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: در حالی که استکبار جهانی سعی می‌کرد نظام نوپای ما را با حربه‌های شیطانی به انزوا بکشاند در یک درایت و تیزبینی از سوی بنیان‌گذار کبیر انقلاب ملت به پای صندوق رأی آمدند و در یک همه پرسی بی‌نظیر با 98.5 درصد رأی جمهوری اسلامی را به عنوان نظام حاکم خود انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در حالی که بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان این حرکت را غیر قابل عملیاتی می‌دانستند اما با عزم و اراده امام راحل همه پرسی برگزار شد و ملت به جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد رأی دادند و به دنیا ثابت کردند که این نظام همیشگی و برگرفته از حاکمیت اسلام است.

قیاسی در ادامه خاطر نشان کرد: این روز را باید جشن و عید واقعی بدانیم چرا که بعد از دوران اندک حاکمیت اسلام در عمر مبارک ائمه اطهار با روی کار آمدن نظام‌های سلطه‌گر و شیطان صفت ملت‌ها به انحراف کشیده شدند و بعد از قرن‌ها جمهوری اسلامی ایران فریاد حق‌طلبی و به رخ کشیدن مظاهر و مبانی دینی و اسلامی را متبلور کرد.

این مسئول اضافه کرد: با برپایی همه پرسی در یوم 12 فروردین پرچم اسلام به اهتزاز درآمد و پرچم کفر و ستیز با حق و حقیقت نگونبخت شد.

به گزارش فارس، امام جمعه بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود نامگذاری سال را به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را یادآور شد و ادامه داد: در حالی که دشمنان سعی می‌کنند همچنان بر تحریم و تهدید اقتصادی ایران پافشاری کنند این حرکت و تأثیرگذاری آن به یقین استقلال واقعی در اقتصاد و تولید ملی را زمینه‌ساز می‌شود.

وی همه مسئولان را به تدبیری درست و برنامه‌ریزی دقیق از همین روزهای نخست سال برای به سرانجام رساندن مطالبه و خواسته مقام معظم رهبری به حرکت و پویایی بیشتر دعوت کرد و بیان داشت: امسال باید جبهه کار و جهاد علمی و اقتصادی را دوچندان کنیم تا با تکیه بر منابع انسانی و ارزشمند طبیعی بتوانیم خواسته‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری را برآورده کنیم.

قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود ایام فاطمیه را به عنوان ایام پاسداشت مقام و منزلت بی‌بی دو عالم یادآور شد و گفت: حضرت زهرا (س) با نور فراگیر خود همه بشریت را به حفظ دستاوردهای انسانی، اخلاقی و اسلامی دعوت می‌کند و همه باید چنین شیوه و سلوکی را در زندگی اجتماعی خود به کار گیریم.

وی برترین خصوصیت آن بانوی فداکار را حفظ حرمت و تکریم انسان‌ها برشمرد و افزود: زنان ما می‌توانند با الهام از آن حضرت با حفظ حجاب و عفاف خود بهترین سرمایه زندگی خود را نیز پیدا کنند.

قیاسی در پایان خطبه‌ها روز انس با طبیعت را نیز یادآور شد و از آحاد مردم خواست در این روز از پلشتی و ضربه زدن به طبیعت و مواهب خدادادی پرهیز کرده و در نهایت دقت از زیبایی‌های طبیعت بهره ببرند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول