اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمارش معکوس برای لیگ یازدهم/

صبای قم میزبان نفت آبادان، نفت تهران و مس کرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در سه دیدار خانگی باقی مانده از یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان نفت آبادان، نفت تهران و مس کرمان شد.

صبای قم میزبان نفت آبادان، نفت تهران و مس کرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که دیدارهای یازدهمین هفته از دور برگشت مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته گذشته به پایان رسید، زمان‌بندی برگزاری بازی‌های شش هفته بعدی لیگ برتر نیز مشخص شد.

این در حالی است که تیم ملی فوتبال کشورمان خرداد ماه سال جاری، دیداری حساس در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل پیش رو دارد و باید در رقابت‌هایی حساس در مصاف با حریفان برای صعود به این رویداد بزرگ جهانی فوتبال بیندیشد.

بر همین اساس بعد از برگزاری رقابت‌های هفته یازدهم از نیم فصل دوم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ادامه دیدارهای لیگ برتر فوتبال کشورمان از روز هجدهم فروردین ماه پیگیری خواهد شد تا سرانجام تیم‌های برتر این فصل مشخص شوند.

این در حالی است که شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم که در حال حاضر با کسب 45 امتیاز تیم چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هستند، باید در سه دیدار خانگی باقی مانده خود از دور برگشت لیگ برتر به مصاف تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان، نفت تهران و مس کرمان بروند.

بر این اساس از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان برنامه دیدارهای هفته‌های بیست و نهم تا سی و چهارم مسابقات یازدهمین دوره لیگ ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس نیز اعلام شد که بر اساس آن صبای قم در سه دیدار خانگی و سه بازی خارج از خانه مقابل حریفان صف‌آرایی می‌کند.

بدین ترتیب صبای قم روز شنبه نوزدهم فروردین ماه در هفته دوازدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که دیداری خانگی محسوب می‌شود، از ساعت 17 در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خواهد بود.

این دیدار پانزدهمین بازی خانگی صبای قم در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود در حالی که صبای قم هم‌اکنون 12 پیروزی، هفت باخت و 9 تساوی در کارنامه دارد و در مجموع 45 امتیاز کسب کرده است.

در روز جمعه اول اردیبهشت ماه نیز شانزدهمین بازی خانگی صبای قم در لیگ یازدهم مقابل تیم فوتبال نفت تهران و شاگردان حسین فرکی برگزار می‌شود و طی آن شاگردان عبدالله ویسی در تیم صبای قم از ساعت 17 در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم پذیرای جدی‌ترین تعقیب‌کننده فعلی خود خواهد بود.

در آخرین بازی خانگی صبای قم که دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود، صبای قم روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در دیداری حساس مقابل تیم فوتبال مس کرمان صف‌آرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتبال صبای قم در مکان چهارم جدول ایستاده است و در شش هفته باقی مانده از لیگ یازدهم در خارج از خانه نیز به ترتیب با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی، داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت و با فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول