اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صادقی:

فوتبال سرعتی و تاکتیکی صبا عامل پیروزی صبای قم شد

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: در راه رسیدن به مکان‌های بالای جدول باید با اقتدار در بازی‌های باقیمانده حاضر شویم و به همین منظور با ارائه فوتبالی سرعتی شهرداری تبریز را شکست دادیم.‌

فوتبال سرعتی و تاکتیکی صبا عامل پیروزی صبای قم شد

اکبر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی آسانی با تیم فوتبال شهرداری تبریز نداشتیم زیرا این تیم بازیکنان بسیار خوبی را در ترکیب خود داشت اما بر اساس خواسته‌های کادر فنی، ما بازی خود را انجام دادیم و بردیم.

وی که بعد از غیبت در دیدار با ذوب آهن، با پیراهن صبای قم مقابل شهرداری تبریز به میدان رفت اظهار داشت: در بازی مقابل حریف سعی کردم بهترین بازی خود را انجام داده و بازیکن تاثیرگذاری برای تیم فوتبال صبای قم باشم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: هدف ما این بود که در هفت بازی باقیمانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز بهترین عملکرد را داشته باشیم و برای این منظور شروع خوبی در دیدار با شهرداری تبریز داشتیم.

وی با بیان اینکه شکست شهرداری تبریز کار آسانی نبود تصریح کرد: تیم ما با کسب پیروزی در برابر شهرداری تبریز در حال حاضر روحیه خوبی دارد و در دیدار بعدی مقابل صنعت نفت آبادان با شرایط بهتری وارد میدان خواهد شد.

صادقی اظهار داشت: طبیعی است که باید همانند دیدار با شهرداری تبریز هم با اقتدار و هم با هوش بسیار زیاد مقابل نفت آبادان بازی کنیم تا بتوانیم در پانزدهمین دیدار خانگی خود در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر نیز به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال صبای قم در این دوره لیگ برتر فوتبال اضافه کرد: با توجه به نتایج خوب در 28 هفته سپری شده از لیگ، در حال حاضر از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و می‌خواهیم برای تداوم موفقیت‌های صبا در لیگ این فصل بازی پرقدرتی را در مقابل دیگر حریفان نیز به نمایش بگذاریم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: صبای قم از آغاز لیگ با تلاش کادر فنی و همت بازیکنان، بازی به بازی به تعامل و هماهنگی مورد انتظار کادر فنی تیم نزدیک‌تر شد و در بازی‌های بعدی در تمام‌ خطوط بازی هماهنگی را مقابل حریفان انجام خواهیم داد تا تیم موفقی در لیگ یازدهم باشیم.

وی در خصوص پیروزی 3 بر یک صبای قم در دیدار با شهرداری تبریز تاکید کرد: شهرداری تبریز تیم بسیار خوبی بود که از داشتن یک مربی کاردان و بازیکنان با انگیزه زیادی بهره می‌برد اما در این دیدار ما خوب بازی کردیم و مزد بازی قابل قبول خود را گرفتیم.

تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری پر گل 3 بر یک مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز در حال حاضر بعد از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در مکان چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول