اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتمام پروژه‌های در دست اجرا

راه‌های آسفالته روستایی خراسان‌رضوی، 10 درصد افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون راه روستایی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی از افزایش 10 درصدی راه‌های روستایی آسفالته استان با تکمیل پروژه‌های در دست اجرا خبر داد.

راه‌های آسفالته روستایی خراسان‌رضوی، 10 درصد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی، علیرضا خجسته اظهار داشت: 315 کیلومتر راه روستایی در استان با هزینه 362.5 میلیارد ریال در سال 90 احداث و آسفالت شد و بدین ترتیب مجموع راه‌های آسفالته روستایی خراسان‌رضوی به 6 هزار و 433 کیلومتر رسید.

وی افزود: در حال حاضر 950 کیلومتر پروژه آسفالت راه روستایی در استان در دست اجراست که پس از تکمیل این میزان پروژه نه تنها شاهد افزایش 10 درصدی طول راه‌های آسفالته روستایی خواهیم بود بلکه شاخص برخورداری روستاهای بالای 50 خانوار استان از راه آسفالته به 90 درصد می‌رسد.

خجسته گفت: با مساعدت مسئولان استانی و معاونت راه‌ روستایی وزارت راه و شهرسازی در پشتیبانی و تأمین منابع تا پایان دولت دهم تمام روستاهای بالای 50 خانوار از راه روستایی آسفالته برخوردار شوند. 

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول