اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خدمات‌رسانی به 287 هزار مسافر نوروزی

هلال احمر آذربایجان‌شرقی 9 هزار حادثه‌دیده نوروزی را نجات داد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: 9 هزار و 308 نفر حادثه‌دیده طی 742 عملیات در 16 روز طرح نوروزی توسط امدادگران استان نجات یافتند.

هلال احمر آذربایجان‌شرقی 9 هزار حادثه‌دیده نوروزی را نجات داد

علی شهودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در طول 16 روز گذشته 287 هزار و 201 نفر برای استفاده از خدمات معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی به چادرهای راهنمایی مسافران نوروزی مراجعه کرده‌اند.

وی از پخش 233 هزار و 500 قلم بروشور، نقشه و کیف کمک‌های اولیه خبر داد و افزود: در طول اجرای طرح تعداد 30 هزار و 786 نفر هم برای اقامه نماز به خیمه‌های نماز هلال احمر مراجعه کرده‌اند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی به عملکرد معاونت امداد و نجات در پایگاه‌های موقت و سیار و ثابت جاده‌ای نیز پرداخت و گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی در طرح امداد نوروزی که از  بیست و چهارم اسفند آغاز شده روزهای پر کاری را پشت سر گذاشته‌اند که حاصل این تلاش‌ها رسیدگی و ارائه خدمات به بیش از 150 مورد حادثه بوده است.

شهودی در تشریح خدمات ارائه شده اعلام کرد: تعداد 9 هزار و 308 نفر حادثه‌دیده طی 742 عملیات توسط امدادگران نجات یافته و از تعداد نجات‌یافتگان، 95 نفر از مصدومان حوادث جاده‌ای به صورت سرپایی مداوا و 106 نفر به مراکز درمانی انتقال یافته و تعداد 6 هزار و 509 نفر اسکان داده شده و مابقی نیز از سایر خدمات هلال احمر بهره‌مند شده‌اند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی به نقش امداد هوایی جمعیت هلال احمر در طرح امداد نوروزی اشاره کرد و گفت: تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان با بهره‌گیری از یک فروند بالگرد نقش بسیار مهمی در امدادرسانی و انتقال بیماران و رساندن آذوقه به روستاهایی که راه‌هایشان بر اثر برف و کولاک بسته شده بودند، داشتند. 

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول