اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز طرح ملی امداد و نجات تا روز دوازدهم فروردین‌ ماه

هلال‌احمر اصفهان 1243 نفر را نجات داد

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: از ابتدای آغاز طرح امداد و نجات نوروزی تا روز دوازدهم فروردین‌ماه، یک هزار و 243 نفر توسط امدادگران هلال‌احمر اصفهان نجات یافته‌اند.

هلال‌احمر اصفهان 1243 نفر را نجات داد

حیدرعلی خانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، بابیان اینکه طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال 90 از تاریخ 25 اسفند سال 90 آغاز و تا پایان روز 15 فروردین‌ماه سال 91 ادامه دارد، اظهار داشت: تا اواسط روز دهم فروردین‌ماه 91، امدادگران هلال‌احمر 194 مورد حادثه را در استان اصفهان پوشش داده‌اند.

وی در ارتباط با نیروی انسانی به کار گرفته شده از سوی هلال‌احمر برای امداد و نجات در جاده‌های استان اصفهان بیان داشت: 100 نفر از پرسنل جمعیت هلال‌احمر استان برای انجام طرح ملی امداد و نجات به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی مشغول هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان افزود: هم‌چنین آمار نیروهای امدادی داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال 90 تاکنون بالغ بر 500 نفر بوده است.

وی در ارتباط با تجهیزات و امکانات به کار گرفته شده از سوی هلال‌احمر استان برای انجام این طرح گفت: یک دستگاه چرخ‌بال MIL 171 ،13 دستگاه خودرو نجات، 23 ست‌نجات، 15 دستگاه اطفای حریق، 23 دستگاه وانت کمک‌دار و 32 دستگاه آمبولانس به کمک نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر آمده‌اند.

خانبازی با اشاره به اینکه تاکنون 221 نفر از افراد درمانده و بی‌سرپناه که بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌ها دچار مشکل شده بودند، اسکان اضطراری یافتند، گفت: اقلام امدادی هم‌چون پتو، والور، نان، خرما، کنسرو و آب معدنی در اختیار افرادی که در پایگاه‌های هلال‌احمر اسکان اضطراری پیدا می‌کنند، قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز طرح امداد و نجات نوروزی تا روز دوازدهم فروردین‌ماه به یک هزار و 254 نفر حادثه‌دیده کمک‌رسانی شده است و یک هزار و 243 نفر نیز توسط امدادگران هلال‌احمر نجات یافته‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان بیان داشت: در میان حوادث امدادگران هلال‌احمر در سطح استان 786 نفر مصدوم شدند که تاکنون 145 نفر از مصدومان را به مراکز درمانی انتقال داده‌اند.

وی یادآور شد: هم‌چنین 62 مورد رهاسازی افراد از خودرو و 11 مورد انجام عملیات اطفای حریق را امدادگران هلال‌احمر در استان اصفهان انجام داده‌اند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول