اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان تایباد

حضور امدادگران هلال‌احمر در کاهش تلفات انسانی سوانح نقش بسزایی داشت

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان تایباد گفت: حضور فعال امدادگران هلال‌احمر سبب افزایش ضریب اطمینان، صحت امدادرسانی و کاهش تلفات انسانی در حوادث جاده‌ای شد.

حضور امدادگران هلال‌احمر در کاهش تلفات انسانی سوانح نقش بسزایی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، حسین ابراهیمی با مطلوب ارزیابی کردن توان و تخصص امدادگران هلال‌احمر اظهار داشت: استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات، ارتقای آگاهی شهروندان برای امدادرسانی صحیح به آسیب‌دیدگان حوادث مختلف را به همراه داشته باشد.

غلامرضا صیادی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تایباد نیز با اشاره به فعالیت‌های این جمعیت در سال 90 افزود: برگزاری 42 دوره آموزشی 35 ساعته برای معلمان و دانش‌آموزان، برگزاری سه دوره 80 ساعته تخصصی و 38 دوره هشت ساعته ویژه رانندگان وسایل‌نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین سال گذشته در راستای اشاعه فرهنگ امداد رسانی در شهرستان‌های تایباد و باخرز انجام شده است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی 15 کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر، اعزام کاروان سلامت به روستاها و آموزش 386 هزار مهاجر افغانی در مورد خطرات مین در مرز دو غارون از دیگر اقدامات سال 90 بود.

صیادی گفت: موافقت با استقرار یک پایگاه امداد جاده‌ای دیگر در شهرستان تایباد و افزایش امکانات جمعیت هلال‌احمر، افزایش توان و ارتقای خدمت‌رسانی به مردم را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول