اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

تصمیم در مورد عماد رضا مورد تأیید مجموعه باشگاه است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هر تصمیمی که در کمیته انضباطی باشگاه سپاهان در مورد عماد رضا گرفته شود، مورد تأیید مجموعه باشگاه است.

تصمیم در مورد عماد رضا مورد تأیید مجموعه باشگاه است

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: قرار بود روز پنج‌شنبه در جلسه کمیته انضباطی باشگاه در مورد وضعیت عماد رضا تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: به دلیل عدم حضور مدیر برنامه‌های عماد رضا این جلسه به بعد از بازی با لخویا و بازگشت مدیر برنامه این بازیکن از سفر موکول شد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه مجموعه باشگاه سپاهان از نظر فکری با یکدیگر تفاهم کامل دارند، افزود: هر تصمیمی که در کمیته انضباطی باشگاه در مورد عماد رضا گرفته شود، مورد تأیید کادر فنی، بازیکنان، سرپرست و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره است.

به گزارش فارس، عماد رضا مهاجم عراقی تیم سپاهان پیش از دیدار با تیم الاهلی عربستان در اعتراض به قرار نداشتن در ترکیب اصلی تیم، از حضور در تمرین‌های این تیم امتناع کرد.

کادر فنی نیز به این دلیل اجازه شرکت در تمرین‌های بعدی را به این بازیکن نداد تا کمیته انضباطی باشگاه سپاهان در مورد آینده وی تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول