اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی خبر داد

حذف 50 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی گفت: 50 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های حادثه‌خیز و ناامن استان حذف شد.

حذف 50 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا رحمان‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 170 طرح شاخص راهداری با اعتبار 142 میلیارد و 900 میلیون ریال در سال گذشته در جاده‌های استان اجرا شد.

وی اعتبارات مصوب پروژه‌های راهداری سال گذشته را 20 میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان اعتبار تاکنون 11 میلیارد و 987 میلیون ریال اختصاص یافته است و از اعتبار 122 میلیارد ریالی مصوب برای نگهداری راه‌های استان 99 میلیارد و 557 میلیون ریال اختصاص یافت.

رحمان‌زاده ادامه داد: اجرای عملیات روکش آسفالت در 50 کیلومتر از بزرگراه‌ها، 110 کیلومتر از راه‌های اصلی و 513 کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی استان از اقدامات دیگری است که در سال گذشته در راستای نگهداری و تعمیر راه‌های استان صورت گرفته است.

این مسئول حذف 50 نقطه پرحادثه در جاده‌های استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: حذف 12 نقطه، مقطع و تقاطع پرحادثه در جاده‌های استان در مرحله اول از شاخص‌ترین طرح‌های راهداری استان در سال گذشته است که با حذف نقاط حادثه‌خیز این نقاط ایمن‌سازی شدند.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم ایمن‌سازی جاده‌های استان 70 نقطه پرحادثه شناسایی شد که از این تعداد 38 نقطه حذف شد و نقاط پرحادثه دیگر نیز امسال حذف و ایمن‌سازی می‌شود.

رحمان‌زاده از تعمیر و بازسازی سه پل در استان خبر داد و گفت: عملیات تعمیر و مرمت 148 دستگاه از پل‌ها و آبروهای کوچک جاده‌های استان نیز تکمیل شده است.

مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ساماندهی مبادی ورودی و خروجی پاسگاه‌های پلیس راه و ایست بازرسی‌ها از اقدامات دیگری است که در سال گذشته انجام شد و امسال نیز طرح‌های شاخصی در دست اجراست.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول