اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان فریدن

سال گذشته 9 حادثه‌ ویژه‌ اورژانسی در فریدن رخ داد

خبرگزاری فارس: مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فریدن گفت: سال گذشته 9 حادثه‌ ویژه‌ اورژانسی شامل تصادفات و مسمومیت با CO در شهرستان فریدن رخ داد.

سال گذشته 9 حادثه‌ ویژه‌ اورژانسی در فریدن رخ داد

علیرضا حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی فریدن در سال 90 به یک هزار و 310 مأموریت شامل 509 مأموریت تصادفی و 801 مأموریت غیر تصادفی اعزام شدند.

وی افزود: سال گذشته 9 حادثه‌ی ویژه‌ اورژانسی شامل تصادفات و مسمومیت با CO در شهرستان فریدن رخ داد.

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فریدن گفت: هم‌چنین تصادفات این شهرستان در این مدت جان 18 نفر را در صحنه‌ حادثه گرفت.

وی با اشاره به افتتاح اتاق فرمان پایگاه داران در سال 90 تصریح کرد: واحد آموزش مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان فریدن در سال گذشته دوره‌های آموزشی احیای قلبی‌ریوی را برای 83 نفر از گروه‌های هدف شامل 51 مربی ورزشی تربیت‌بدنی و 32 امدادگر خانم هلال‌احمر برگزار کرد.

حاتمی جمعیت شهرستان فریدن را 84 هزار و 208 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از دو پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی، 17 نفر پرسنل و یک اتاق فرمان در حال ارائه‌ خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول