اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 20 سال

لیگ فوتبال شهرستان اردبیل احیا شد

خبرگزاری فارس: مسابقات لیگ فوتبال شهرستان اردبیل بعد از 20 سال توقف دوباره احیا شد.

لیگ فوتبال شهرستان اردبیل احیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم افتتاح این دوره از مسابقات که عصر امروز در ورزشگاه علی دایی برگزار شد، رئیس هیئت فوتبال استان اظهار داشت: مسابقات لیگ فوتبال اردبیل با حضور 16 تیم در چهار گروه برگزار می‌شود تا منتخبان آن به لیگ دسته یک و دوی استان راه یابند.

صمد نوتاش هدف اصلی از احیا و برگزاری مجدد این مسابقات را توجه جدی به رشته فوتبال و معرفی استعدادهای ناب در این زمینه توصیف کرد و افزود: اولویت ما تقویت تیم‌های پایه در استان است که امسال به جد آن را پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه سخنان خود از آغاز مسابقات لیگ فوتبال محلات اردبیل در گروه سنی نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: در سایه فعال کردن این لیگ‌ها است که فوتبالیست‌های نونهال اردبیل به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نوتاش بیان داشت: سه بازیکن نونهال اردبیلی به تیم زیر 14 ساله‌های کشور دعوت شدند که بیش از این سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته‌اند.

این مسئول اضافه کرد: این اردو از 17 فروردین آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد و از تیم نونهالان شهرداری اردبیل رضا کریمی و آرش شهامتی‌نژاد به همراه فرید ندایی از تیم پارس‌آباد دعوت‌شدگان به این اردو هستند.

وی ادامه داد: این تیم قرار است در مسابقات جنوب آسیا که در پاکستان برگزار می‌شود، شرکت کنند تا بیش از گذشته تکنیک و توانمندی فوتبالیست‌های این استان نمود پیدا کند.

به گزارش فارس، رئیس هیئت فوتبال استان از تلاش مربیان و فعالان فوتبال در رده‌های پایه با امکانات و حقوق و مزایای کم قدردانی کرد و گفت: برنامه استعدادیابی بازیکنان در رده‌های پایه فوتبال در جمله اهداف ما است.

*فوتبال بانوان مورد توجه است

وی در ادامه سخنان خود از توجه ویژه به فوتبال بانوان خبر داد و افزود: بانوان فوتبالیست استان تمرینات خود را به شکل مرتب انجام می‌دهند که حاصل آن موفقیت‌های اخیر و دعوت بانوان فوتبالیست استان به اردوی انتخابیه تیم ملی جوانان است.

نوتاش از دعوت ساناز قدیرزاده، زهرا منوچهری و صغری فرمانی به اردوی تیم ملی جوانان خبر داد و تصریح کرد: پیش از این نیز بانوان اردبیلی استعداد و توان خود را در رشته فوتبال و فوتسال نشان دادند.

وی از برگزاری دوره D استعدادیابی فوتبال بانوان با حضور مدرسان کشوری خبر داد و خاطر نشان کرد: این دوره به مدت پنج روز در ورزشگاه تختی اردبیل آغاز شده و ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش فارس، در مراسم افتتاح مسابقات لیگ فوتبال شهرستان اردبیل تیم‌های سبلان شیران و ساوالان اردبیل به مصاف هم رفتند که این دیدار در آغاز نیمه‌دوم به دلیل بی‌نظمی بازیکنان نیمه‌تمام رها شد و قرار است کمیته انضباطی نتیجه این دیدار را اعلام کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول