اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان کردستان

فوتبال کردستان شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان کردستان خواستار برگزاری مسابقات با کیفیت‌تر لیگ برتر در سال‌جاری شد و گفت: فوتبال کردستان شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد.

فوتبال کردستان شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهنام نظری عصر امروز در جلسه اعضای هیئت فوتبال کردستان با باشگاه‌های لیگ برتر استان اظهار کرد: کادر فنی و بازیکنان برای رسیدن به موفقیت از هیچ تلاش‌ و کوششی دریغ نکنند.

وی افزود: امیدواریم در سال‌جاری بتوانیم با آغاز فعالیت جدید خود در فوتبال استان شاهد حضور تمامی فعالان این رشته ورزشی در برنامه‌ها باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کردستان با بیان اینکه در سال گذشته برنامه‌های این هیئت در سطح تمامی شهرستان‌های استان یکسان بود، یادآور شد: در سال‌های گذشته همکاری مدیریتی خاصی در فوتبال استان وجود نداشت، اما در چند سال اخیر شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در این راستا هستیم.

به گفته وی، کیفیت باید در چارچوب کاری تمامی باشگاه‌ها وجود داشته باشد، چرا که  توجه به کیفیت در کنار کمیت می‌تواند شکوفایی و پیشرفت باشگاه و بازیکنان را به دنبال داشته باشد.

نظری در ادامه تصریح کرد: برای شکوفایی و شناسایی استعدادهایی نهفته در فوتبال کردستان، امسال مسابقات لیگ باشگاهی استان باید با کیفیت بیشتری برگزار شود تا نخبه‌های این رشته ورزشی را برای تیم استان شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری تمامی برنامه‌های هیئت فوتبال استان در راستای آیین‌نامه پیش می‌رود، افزود: با اجرای این برنامه‌ها زمینه پیشرفت فوتبال استان فراهم شده و تحول قابل قبولی را شاهد خواهیم بود.

رئیس هیئت فوتبال کردستان با اشاره به فراهم شدن تمام زمینه‌ها و ظرفیت‌های موجود در این رشته ورزشی گفت: ورزشکاران ما در سال گذشته در دو بخش بانوان و آقایان بسیار خوش درخشیدند و فوتبال استان با برخورداری از مدیران و مربیان باسابقه و توانمند در حال حاضر در سطح کشور مطرح هستند.

به گفته نظری، با بکارگیری تمام توان و برخورداری از تمامی امکانات و عزم جدی می‌توانیم یک تیم در لیگ برتر یا دسته یک کشور داشته باشیم.

نظری بیان کرد: در سال جاری خوشبختانه سه زمین چمن استادیوم 22 گولان، ملک‌نیا و استقلال برای تمرین بازیکنان آماده شده است و تمامی امکانات در این هیئت ورزشی وجود دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول