اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصغر شرفی:

سازندگی‌ها در فوتبال ایران متوقف شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: به طور کلی باید گفت که سازندگی‌ها در فوتبال ایران متوقف شده است.

سازندگی‌ها در فوتبال ایران متوقف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اصغر شرفی شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال مس سرچشمه کرمان و استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار دور برگشت مس در برابر استقلال با تفاوت‌هایی نسبت به دیدار دور رفت انجام می‌شود.

وی افزود: در بازی دور رفت برخی بازیکنان ما برای نخستین‌بار ورزشگاه آزادی را از نزدیک می‌دیدند و این مسئله موجب شده بود تا با استرس و فشار زیادی برابر آبی‌پوشان قرار گیرند و حتی استرس بیش از حد موجب شد تا نادر فتح‌اللهی ثانیه 30 بازی از زمین مسابقه اخراج شود.

* روی کاغذ مس سرچشمه از لیگ حذف شده است

شرفی با بیان اینکه مس روی کاغذ از لیگ برتر حذف شده است، گفت: اما با این توجه بازیکنان تیم باید بدانند هنوز شش بازی تا انتهای فصل زمان باقیمانده است و باید برای اعاده حیثیت و حفظ شخصیت تیمی در ادامه مسابقات با قدرت و توان بیشتری به بازی‌ها فکر کنند.

وی افزود: بازیکنان مس باید به این مسئله توجه داشته باشند که این تیم باید در انتهای فصل بازنده سربلند باشد و به عبارتی ما باید ایستاده بمیریم.

سرمربی مس سرچشمه بیان داشت: اجازه کم‌فروشی به هیچ بازیکنی را نمی‌دهم، این تیم بازیکن بی‌غیرت نیاز ندارد و اگر بازیکنی در ادامه مسابقات به فکر خودش بوده و در اختیار تیم نباشد، ریالی از قراردادش را دریافت نمی‌کند.

شرفی ابراز داشت: معتقد است این تیم همچون یک کلاس دومی است که به یک باره امتحان کنکور داده و به هیچ وجه موفقیتی عایدش نشده است، البته بازیکنان ما می‌توانند با پیروزی در برابر استقلال در این مسابقه خاطره شیرینی از این امتحان از خود بر جای گذارند و در این آزمون قبول شوند زیرا بازیکنان ما می‌توانند با توجه به اهمیت این بازی با انگیزه بالایی در زمین حضور پیدا کنند.

وی گفت: در مجموع اعتقاد دارم با سقوط مس از لیگ هیچ چیز تمام نشده است و زندگی همچنان در جریان است و مسئولان باشگاه باید با برنامه‌ریزی از هم‌اکنون به فکر انتخاب کادر فنی و جذب بازیکن برای تیم خود باشند و عدم رعایت این مسائل به این تیم در این فصل از مسابقات لطمات جبران‌ناپذیری زد.

* مربی خارجی نیستم که با چند باخت بروم

شرفی تصریح کرد: من مربی خارجی نیستم که با چند باخت از کشور رفته و کلی پول با خود به همراه ببرم تا انتهای فصل شش بازی باقیمانده و این بازی‌ها برای ما دیدارهای حیثیتی به شمار می‌آیند، ما می‌خواهیم در این چند بازی با اقتدار تمام برابر حریفان قرار گیریم و انگیزه بازیکنان ما اکنون به مراتب بالاتر از گذشته است.

وی با اشاره به وضعیت استقلال و بروز برخی اختلافات در اردوی این تیم ابراز داشت: اختلافات و دعواهای استقلالی‌ها را قبول ندارم، آنها تیم خوبی هستند و ما در برابر این تیم بازی آسانی را نداریم.

شرفی فوتبال را بخشی از اجتماع دانست و افزود: سازندگی‌ها در فوتبال ما متوقف شده است و یک هفته به آغاز مسابقات مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان تیم‌ها مشخص می‌شوند و این مسئله است که ضرر زیادی به فوتبال ما می‌زند و همه این بی‌برنامه‌ بودن‌ها موجب شده تا عمر دو تا چهار ساله مربیگری به چهار ماه کاهش پیدا کند.

* انسان‌های صادق در فوتبال کرمان زیاد دیدم

شرفی در خصوص فوتبال کرمان نیز اظهار نظر کرد و گفت: آدم‌های صادق در فوتبال کرمان زیاد هستند اما یکی از نقاط ضعف آنها کم‌تجربگی است و این مسئله موجب شده تا عده‌ای کلاهبردار از بیرون با القاب و عناوین مختلفی به فوتبال اینجا رخنه کنند و جایگاه فوتبال کرمان مشخص نباشد.

وی بیان داشت: شرفی تا زمانی زنده باشد در ایران و یا خارج از کشور با فوتبال است و مربیگری را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول