اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل:

بنیاد مسکن 1600 مسکن مهر در اردبیل احداث کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: بنیاد مسکن به عنوان نهاد انقلابی و خدمات‌رسان تاکنون یک هزار و 600 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر اردبیل احداث و به متقاضیان تحویل داده است.

بنیاد مسکن 1600 مسکن مهر در اردبیل احداث کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بنیاد مسکن در اردبیل اظهار داشت: امام راحل با درایت تمام نشدنی خود در سال‌ 58 با فرمان تاریخی خود بنیاد مسکن را با افتتاح حساب 100 امام تاسیس کرد و از همان زمان این بنیاد فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از افتتاح حساب 100 امام دعوت از انسان‌های خیر و متمول در ساخت مسکن برای محرومان بود که این مجموعه در سال‌های اخیر کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از تصویب اساسنامه بنیاد مسکن در سال 67 به همت مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این بنیاد فعالیت‌های اجرایی مختلفی را نظیر اجرای طرح هادی در روستاها، فعالیت‌های حمایتی، تحقیقاتی، مطالعاتی و همچنین فعالیت‌های اقتصادی با حضور شرکت‌های زیر‌مجموعه بنیاد مسکن تعقیب می‌کند.

 

اردبیل 20 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حاج‌علیزاده در ادامه سخنان خود یکی از وظایف تازه محول شده به بنیاد مسکن را بحث ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: از سال 88 این فعالیت به بنیاد مسکن محول شده به طوری که در استان اردبیل 20 شهر زیر 25 هزار نفر محسوب می‌شود.

این مسئول با یادآوری اینکه به جز شهرهای اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر، گرمی و پارس‌آباد بقیه شهرهای استان زیر 25 هزار نفر محسوب می‌شود، بیان داشت: با تفویض اختیار در این شهرها متولی ساخت مسکن بنیاد مسکن است که واجدین شرایط را برای برخورداری از تسهیلات مسکن مهر در قالب تعاونی‌ها و خود‌مالکین به بانک‌ها معرفی می‌کند.

عضو شورای مسکن استان ادامه داد: گروه‌های سه یا چهار نفره در این مناطق با مراجعه به بنیاد مسکن مجوز احداث و یا نوسازی واحدهای مسکونی خود را دریافت می‌کنند و ما هم در معرفی به بانک‌ها و هم در حوزه نظارت اقدامات خود را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حاج‌علیزاده در پایان سخنان خود سهمیه استان را در دو سال گذشته در حوزه مسکن مهر چهار هزار و 500 واحد اعلام کرد و اظهار داشت: بیش از این تعداد متقاضی به بانک معرفی کردیم که در حال عقد قرارداد هستند و قرار شده تسهیلات آنها در چهار مرحله شامل اجرای فنداسیون، اسکلت، سفت‌کاری و نازک‌کاری پرداخت شود.

انتهای پیام/و۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول