اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه تهران:

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه تهران گفت: عزت، آبرو، افتخار و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست.

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، دکتر محمدحسین رجبی دوانی صبح امروز پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت 130 شهید گرانقدر شهر برزول و بخش زرین دشت نهاوند اظهار کرد: شهدا همچون ستارگان پرفروغ آسمان هدایت هستند که موجب شناخت راه از بیراهه می‌شوند زیرا در طریقی که شهدا انتخاب کرده بودند عاقبت به خیری و سربلندی نهفته است.

وی به برنامه‌ریزی مسموم و کینه‌ورزانه دشمنان همزمان با پیروزی انقلاب علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: وجود ولایت فقیه در رأس امور و وجود جوانانی که عاشق شهادت بوده و هستند، از ایران اسلامی دژ مستحکمی در مقابل همه تهدیدات و تحریم‌ها ایجاد کرده است تا جایی که ایران اسلامی روز به روز افتخارات بزرگی را حاصل می‌کند که همه اینها نشان از برکت خون شهداست.

استاد دانشگاه تهران در ادامه صحبت‌های خود به تأثیرگذاری ایران اسلامی در منطقه اشاره و تصریح کرد: آنچه امروزه دشمنان ما را بیش از گذشته مستأصل و ناامید کرده پیوند محکم میان جوانان و رهبری و ولایت است و دشمنان به خوبی فهمیده‌اند که جوانان امروز یادگاران جوانان دیروز هستند که توانسته‌اند یکه و تنها در مقابل همه جهان بایستند و عاقبت موفق شوند.

حجت‌الاسلام مجتبی افتخاری، امام جمعه شهر گیان نیز شهدا را باعث افتخار همه خواند و گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌هاست که سایه پرخیر و برکت آن در کشورهای عربی و اروپایی سایه گسترانیده و همه این موفقیت موجب امید برای دوستان نظام و ناامیدی برای دشمنان شده است.

بخش زرین دشت و شهر برزول به واسطه تقدیم 130 شهید و بیش از صدها ایثارگر نقش سازنده خود در صحنه‌های مختلف انقلاب را به خوبی ایفا کرده است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول