اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته معلم صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت:‌ همزمان با هفته معلم همایش پیاده‌روی خانوادگی در ابهر برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم اظهار داشت: معلم احتیاج به تکریم و تمجید ندارد، چرا که جایگاه معلمان بسیار بالا است.

وی افزود: همین معلمان هستند که راه تعالی و سرافرازی و سربلندی و افتخار را برای جامعه رقم می‌زنند و امروز 32 سال از عمر انقلاب می‌گذرد و در این مدت دانش و تکنولوژی و شیوه‌های آن از بستر آموزش و پرورش سرچشمه گرفته است.

فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: معلم تنها در زمینه آموزش مطالب درسی تلاش نمی‌کند، بلکه راهنمای دانش‌آموزان و ایجاد آمادگی در ایشان برای ورود به جامعه است.

وی با بیان اینکه معلمان با روح و روان برای خدمت به جامعه و مردم تلاش می‌کنند، بیان داشت: معلمان با تربیت دانش‌آموزان خلاق و عالم، زمینه توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم می‌زنند.

یوسفی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان ایرانی خاطرنشان کرد: معلمان باید دانش‌آموزان را نسبت به این توطئه‌ها آشنا کرده و ایشان را در مسیر دفع توطئه‌ها یار و یاور باشند.

وی افزود: دانش‌آموزان نیز باید با بصیرت و هوشیاری لازم توطئه‌های دشمنان را شناسایی کرده و با همه توان ضمن دفع این توطئه‌ها زمینه توسعه و تعالی نظام را رقم بزنند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: مراسم بزرگداشت مقام معلم باید از سوی همه دستگاه‌های دولتی به نحو احسن انجام شود و هر یک از دستگاه‌ها بر‌نامه‌های خود را تا 12 اردیبهشت به دبیرخانه ستاد ارائه کنند.

وی همایش پیاده‌روی همگانی‌، کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های عمرانی و دیدار از معلمان پیشکسوت را از جمله برنامه‌های هفته معلم برشمرد.

یوسفی از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ابهر خبر داد و گفت: باید برای نهادینه کردن این سنت حسنه، جشنواره خیرین با تبلیغات بیشتر و بسیار گسترده و با شکوه برگزار شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول