اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 13 اردیبهشت آغاز می‌شود

توزیع هدایای ریاست جمهوری بین خبرنگاران ‌کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌کرمان گفت: از فردا چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه جاری توزیع کارت هدیه ریاست جمهوری به خبرنگاران این استان ‌آغاز می‌شود.

توزیع هدایای ریاست جمهوری بین خبرنگاران ‌کرمان

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از فردا چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه جاری توزیع کارت هدیه ریاست جمهوری به خبرنگاران کرمان در این اداره کل آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: خبرنگاران جنوب استان نیز می‌توانند از شنبه 16 اردیبهشت برای دریافت کارت هدیه به اداره کل ارشاد جنوب استان کرمان مراجعه کنند.

سعیدی افزود: این هدایا شامل خبرنگارانی می‌شود که تا پایان شهریور 90 از طریق سامانه "‌سما‌ن" ثبت‌نام و آثار خود را از طریق سایت مذکور ارسال کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین خبرنگارانی که پیش از این با فراخوان این اداره کل مدارک لازم را طی 10 روز گذشته تحویل داده‌اند، می‌توانند از تاریخ‌های ذکر شده به اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان مراجعه و هدایای خود را دریافت کنند.

سعیدی خاطرنشان کرد: به خبرنگاران متاهل مبلغ 4 میلیون ریال و به خبرنگاران مجرد مبلغ 3 میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان همچنین با اشاره به سیاست‌های حمایتی از ناشران و مؤلفان گفت: سال گذشته و در راستای سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 800 میلیون ریال‌، بن کارت خرید کتاب بین مؤثران حوزه فرهنگ و هنر و مطبوعات استان کرمان توزیع شده است که بخشی از آن در حال حاضر توسط اداره مطبوعات‌، اداره امور هنری و ادارات شهرستانی در حال توزیع است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره تربیت مربی ‌تدبر در قرآن کریم ‌استان کرمان گفت: نخستین دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم استان با پیگیری‌های دفتر فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از نهم اردیبهشت آغاز شده است.

سعیدی افزود: برای این دوره در ابتدا 200 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از بین آنان 108 نفر به مرحله مصاحبه راه پیدا کردند و پس از انجام مصاحبه 60 نفر از مربیان دوره ویژه تربیت مربی تدبر در قرآن انتخاب شده‌اند و در حال گذراندن نخستین دوره زیر نظر اساتید مجرب از قم‌ هستند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول