اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 1000 فرهنگی پاکدشت صورت گرفت

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی فرهنگیان پاکدشت

خبرگزاری فارس: با حضور یک‌هزار فرهنگی شهرستان پاکدشت همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم همایش پیاده‌روی فرهنگیان برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی فرهنگیان پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم و با حضور یک‌هزار فرهنگی شهرستان پاکدشت همایش پیاده‌روی برگزار شد.

فرهنگیان شهرستان پاکدشت به همراه فرزندان و خانواده خود مسیر آموزش و پرورش تا میعادگاه نماز جمعه این شهر را پیمودند.

حاضران در این مراسم با حضور با شکوه خود ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری بار دیگر یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به نقش مهم فرهنگیان در کشور اظهار داشت: معلمان در طول دوران انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در تمام صحنه‌های سیاسی و اجتماعی پیشگام بودند.

محمدرضا جوادی در ارتباط با نامگذاری سال جاری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری گفت:‌ با توجه با نامگذاری سال جاری معلمان تلاش می‌کنند نیروهایی متخصص و متعهد در زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری را پرورش دهند.

همایش پیاده روی فرهنگیان پاکدشت در راستای بزرگداشت استاد شهید آیت‌الله سید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول