اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعاتی ارشاد استان البرز:

500 دکه مطبوعاتی در کرج بدون مجوز ارشاد فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: 500 دکه مطبوعاتی در کرج بدون مجوز ارشاد فعالیت می‌کنند.

500 دکه مطبوعاتی در کرج بدون مجوز ارشاد فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ علاءالدین سیفی ظهر امروز در نشست مشترک با اتحادیه دکه‌داران استان البرز گفت: ساماندهی تمام دکه‌های مطبوعاتی در استان البرز را در دستور کار قرار داده‌ایم و تمامی فعالیت این دکه‌ها را تحت نظر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تمامی دکه‌داران فعال در این استان باید هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد البرز اقدام نمایند.

این مسئول اعلام کرد: از تعداد 500 دکه مطبوعاتی فعال در کرج 350 دکه مجوز خود را از اتحادیه دکه‌داران دریافت کرده‌اند، اما هیچ کدام مجوز فعالیت از ارشاد را ندارند، لذا صاحبان این دکه‌ها باید اقدامات قانونی را نیز انجام دهند.

وی افزود: دکه‌های مطبوعاتی تنها وظیفه دارند در راستای فعالیت خود حرکت کنند اما در بسیاری از موارد مشاهده شده است که دکه‌های مطبوعاتی علاوه بر فروش مطبوعات و مجلات اقدام به فروش برخی از کالاهای غیر فرهنگی نیز می‌کنند.

سیفی متذکر شد: در این راستا باید تمهیدات اساسی به منظور ساماندهی این نوع فعالیت دکه‌داران نیز در البرز فراهم شود.

وی با اعلام اینکه دکه‌های مطبوعاتی تنها نام مطبوعات را به یدک می‌کشند، افزود: باید شرایطی اعمال شود تا صاحبان این دکه‌ها به شرح وظایف خود بیش از گذشته آشنا شوند و این دکه‌ها به طور واقعی به مراکز فروش روزنامه و نشریات تبدیل شوند.

این مسئول در پایان همکاری مردم و مسئولان را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی در البرز نظارت بیش‌تری را می‌طلبد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول