اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح جشنواره زنان نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان گچساران، نخستین جشنواره و نمایشگاه زنان نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گچساران گشایش یافت.

افتتاح جشنواره زنان نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران پیش از ظهر امروز جشنواره و نمایشگاه زنان نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و محلی و نیز زنان نخبه و برتر عشایری در محل پارک نفت گچساران افتتاح شد و زنان و دختران عشایر کهگیلویه و بویراحمد توانمندی‌های هنری خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش گذاشتند.

* تجلیل از 42 زن و دختر برتر عشایر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه به عنوان نخستین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای دختران و زنان برتر عشایر کهگیلویه و بویراحمد است.

امین کمالوندی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه به ابتکار استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به همکاری سازمان‌ها و ادارات کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری این نمایشگاه افزود: اداره کل امور عشایر، سازمان آموزش و پرورش عشایری، اداره کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و سازمان بهزیستی در برگزاری این نمایشگاه و جشنواره همکاری مطلوبی داشته‌اند.

کمالوندی با اشاره به اینکه جشنواره و نمایشگاه زنان و دختران برتر عشایر کهگیلویه و بویراحمد به مدت سه روز برپا است، ابراز داشت: این جشنواره تا 23 اردیبهشت همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) بر پا بوده و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

این مقام فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در روز ولادت حضرت فاطمه(س) نیز از 42 نخبه دختر و زن عشایری کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل می‌شود.

کمالوندی برگزاری این نمایشگاه را گام اولیه و مهم برای ارائه و نمایش توانمندی‌های زنان و دختران کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عشایر دانست و تداوم برگزاری این نمایشگاه‌ها را از سوی دیگر مسئولان خواستار شد.

وی گفت: جشنواره و نمایشگاه زنان و دختران برتر عشایر کهگیلویه و بویراحمد در 16 غرفه و در زمینه‌های مختلف هنری، فرهنگی، علمی، پزشکی و صنایع دستی و غذایی، توانمندی‌های زنان و دختران عشایر این استان را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول