اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شیرگاه:

فوتبال شیرگاه در لیگ برتر مازندران حضور خواهد یافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شیرگاه گفت: فوتبال شیرگاه در لیگ برتر مازندران حضور خواهد یافت.

فوتبال شیرگاه در لیگ برتر مازندران حضور خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی‌اکبر ساداتی ظهر امروز در جلسه هیئت فوتبال شیرگاه با اشاره به حضور 325 فوتبالیست بیمه شده در این بخش، گفت: حضور ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی موجب افزایش اخلاق و رفتار فرهنگی و اجتماعی در جامعه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اجرای برنامه‌ها و مسابقات مختلف در طول یک سال اخیر، افزود: هیئت فوتبال شیرگاه به دنبال کسب امتیاز لیگ برتر استان و حضور در آن است و قول‌های همکاری نیز توسط مسئولان بخش شیرگاه داده شده است.

وی به حضور 21 مربی و داور کارت‌دار در شیرگاه اشاره کرد و گفت: پنج مربی و 16 داور در فوتبال شیرگاه حضور فعال دارند که دو نفر از آنان در رده‌های پایه کشوری سوت می‌زنند.

ساداتی از حضور پنج تیم فوتبال و فوتسال این بخش در لیگ مازندران خبر داد و گفت: تیم فوتبال پرسپولیس شیرگاه در لیگ دسته سه استان، شهدای شیرگاه در لیگ دسته دو، تیم فوتسال نگین سبز شیرگاه در لیگ دسته دو استان، تیم فوتبال استقلال آهنگرکلا در لیگ روستایی و عشایری و تیم فوتسال بانوان شیرگاه در لیگ بانوان استان بازی می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال شیرگاه از فعالیت لیگ فوتبال و فوتسال در بخش شیرگاه خبر داد و گفت: 12 تیم در لیگ فوتبال و هشت تیم در لیگ فوتسال بخش شیرگاه حضور دارند.

وی خواستار تجهیز و تکمیل زمین فوتبال شیرگاه شد و خاطرنشان کرد: زمین فوتبال حاشیه محور سوادکوه در شیرگاه نیاز به حمایت مسئولان دارد.

ساداتی خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان و متولیان ورزش به استعدادهای ورزشی شد و گفت: تلاش در عرصه ورزشی و ارائه تسهیلات و تجهیزات به آن باید مورد تاکید قرار گیرد.

انتهای‌پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول