اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس:

چمن زمین فوتبال چالوس آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس از آماده بودن چمن زمین فوتبال شهدای چالوس خبر داد.

چمن زمین فوتبال چالوس آماده بهره‌برداری است

نورالدین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: ترمیم و ایجاد چمن زمین فوتبال شهدای چالوس از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده که 150 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: سالن طبقاتی چالوس نیز که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به چالوس بوده دارای یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار است و تاکنون پیشرفت فیزیکی 45 درصدی دارد.

حسینی ادامه داد: از محل اعتبارات سالن طبقاتی چالوس و با اعتباری بالغ بر 55 میلیون تومان خوابگاه هنرجویان و تیم‌های ورزشی و پنج دهنه واحد تجاری در قسمت شمال غربی زمین فوتبال شهدای چالوس احداث می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: یک دستگاه خودروی میدل باس جهت اعزام تیم‌های ورزشی به شهرستان‌ها و استان‌های دیگر در آینده‌ای نزدیک خریداری و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس بیان داشت: در سال جاری نسبت به ترمیم و زیباسازی تمام سالن‌های ورزشی شهرستان چالوس اقدام شد تا ورزشکاران در محیطی زیبا و با نشاط به ورزش بپردازند.

وی اذعان داشت: هیئت‌های ورزشی شهرستان چالوس نیز برنامه تقویمی خود در سال جاری را تنظیم و در دست اجرا قرار دارند و این اداره نیز از هیئت‌هایی که به صورت مستمر و منظم به اجرای برنامه ورزشی خود اقدام کنند حمایت می‌کند.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول