اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌های جشنواره

درخشش خبرنگار فارس خوزستان در جشنواره پیام کوثر

خبرگزاری فارس: نادره وائلی‌زاده، خبرنگار خبرگزاری فارس شمال خوزستان، مقام سوم را در سومین جشنواره پیام کوثر ویژه خبرنگاران فعالان حوزه زنان استان کسب کرد.

درخشش خبرنگار فارس خوزستان در جشنواره پیام کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز در آیین پایانی سومین جشنواره پیام کوثر که در محل سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، پردیس ارادت از خبرگزاری شبستان مقام نخست جشنواره را به خود اختصاص داد.

در این جشنواره کسی موفق به دریافت مقام دوم نشد، نادره وائلی‌زاده از خبرگزاری فارس و خدیجه نیسی از خبرگزاری ایسنا مقام سوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، در این مراسم اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، گزارش و مصاحبه برگزار شد تا خبرنگاران و رسانه‌های فعال در حوزه بانوان شناسایی و تجلیل شوند.

مریم حیدریان افزود: سومین جشنواره پیام کوثر از سوی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با همکاری خبرگزاری بین‌المللی زنان و خانواده نمایندگی خوزستان و هنرمندان صلح و دوستی برگزار شد.

به مقام نخست این جشنواره لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 4 میلیون ریال، مقام دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 3 میلیون ریال و مقام سوم نیز لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 2 میلیون ریال اهدا شد.

در ادامه نیز کارگاه آموزشی دوره تخصصی زنان منتظر برگزار شد.

حیدریان در این‌باره گفت: این طرح ارزشمند پس از ارائه از سوی دفتر بانوان استانداری همزمان با دوره سوم سفر ریاست جمهوری به استان تصویب شد که در حال حاضر در دو بخش عمومی و تخصصی در 17 شهرستان برگزار می‌شود.

مشاور بانوان استاندار خوزستان با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در مورد حفظ ایمان توسط زنان عصر غیبت که از سرمایه‌های امام غایب بوده اظهار کرد: امید است همه زنان منتظر مهدی یاور بوده و این اصل را سرلوحه‌ای در زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول