اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب‌و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی خبر داد

همت بلند آبفار برای مقابله با خشکسالی‌ها/ نصب آب‌شیرین‌کن در مناطق عشایری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب‌و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: با نصب چهار دستگاه آب شیرین‌کن با اعتبار 200 میلیون تومان چهار روستای عشایرنشین دشت سرایان از آب شرب در سال گذشته برخوردار شدند.

همت بلند آبفار برای مقابله با خشکسالی‌ها/ نصب آب‌شیرین‌کن در مناطق عشایری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر بسکابادی عصر امروز در جلسه شورای عشایری خراسان‌جنوبی با اشاره به اصلاح و توسعه مجتمع آبرسانی معصوم‌آباد زیرکوه اظهار داشت: برای اجرای این پروژه 200 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات توسعه و مناطق محروم هزینه شده است.

وی ادامه داد: این پروژه شامل احداث یک باب مخزن هوایی فرو سیمان و اجرای هفت کیلومتر اصلاح شبکه بوده است.

مدیرعامل شرکت آب‌و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با اشاره به گسترش مجتمع آبرسانی درح سربیشه تصریح کرد: برای اجرای این پروژه بالغ بر 250 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

بسکابادی اجرای این پروژه‌ها را از اهم اقدامات شرکت آبفار خراسان‌جنوبی در مناطق عشایری در سال گذشته دانست و گفت: این پروژه‌ها تخصیص صد درصدی اعتبارات داشته که هم اکنون در شرف انجام است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه عشایر یک قشر مولد بوده و بیشتر تولیدات دامی خراسان‌جنوبی متعلق به این قشر است، افزود: کمک به این قشر به هر میزان به عنوان قشر مولد جامعه ضرورت دارد.

هادربادی با بیان اینکه یارانه یک مسکن موقتی برای عشایر است، گفت: در سازمان جهاد کشاورزی در ارائه یارانه‌ها به عشایر توجه ویژه‌ای شده است.

هادربادی با اشاره به اینکه طرح توسعه بخش کشاورزی زمینه‌ای مناسب در راستای کمک به مناطق عشایری است، تصریح کرد: تسهیلات کم بهره به ویژه در زمینه احیای صنایع‌دستی باید در جامعه عشایری در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول