اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی همدان:

100 هزار بچه‌ماهی در همدان رهاسازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: 100 هزار بچه‌ماهی در سطح استان همدان رهاسازی شده است.

100 هزار بچه‌ماهی در همدان رهاسازی شد

علی دولو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با فرارسیدن فصل رهاسازی ماهی، در ابتدای خردادماه سال جاری 100 هزار بچه‌ماهی در 130 استخر ذخیره آب کشاورزی در سطح استان رهاسازی شده است.

وی افزود: این تعداد رهاسازی بچه‌ماهی در سال نخست فعالیت در قالب اعتبارات ترویجی و با مشارکت مالکان استخرها در شهرستان‌های همدان، بهار، رزن، کبودراهنگ و فامنین صورت گرفته و به تدریج در چهار شهرستان دیگر استان همدان نیز انجام می‌شود.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی همدان خاطرنشان کرد: همچنین 340 هزار قزل‌آلا نیز در استخرهای پرورش ماهی رهاسازی شده است. هیچ‌گونه وارداتی در زمینه ماهی در کشور و استان انجام نمی‌شود و ماهی‌های تولید شده در آب‌های جنوب، شمال و آب‌های داخلی صید و مورد استفاده بازار مصرف قرار می‌گیرد.

دولو در پایان سخنانش گفت: ماهی کپور تولید شده در استان به کشورهای همجواری مانند عراق و تولیدات ماهی قزل‌آلا نیز بیشتر به تهران صادر می‌شود.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول