اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور فرماندهان سپاه

زائرسرای سپاه قم در مشهد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور اعضای ستاد فرماندهی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) و با حضور سردار هاشمی فرمانده بسیج مساجد و محلات، زائرسرای حضرت معصومه(س) ویژه پاسداران و پایوران در مشهد مقدس به بهره‌برداری رسید.

زائرسرای سپاه قم در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، فرمانده بسیج مساجد و محلات سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) گفت: این زائرسرا زیر نظر فرماندهی و با مشارکت مهندسی و بنیاد تعاون سپاه و در راستای طرح یکسان‌سازی برای خدمت‌رسانی به قشر عظیم پاسداران و پایوران سپاه قم و سپاه‌های استانی به بهره‌برداری رسید و همزمان با ماه شعبان و هفته پاسدار آغاز به کار کرد.

هاشمی با اشاره به ویژگی‌های این مجموعه گفت: زائرسرای حضرت معصومه(س) در پنج طبقه و مجهز به سالن کنفرانس، نمازخانه، تجهیزات گرمایشی، سرمایشی، سالن آمفی تئاتر، اتاق‌های پذیرایی با ظرفیت‌های متعدد و سایر امکانات برای برنامه‌ها، همایش‌های سپاه و رفاه خانواده‌های پاسداران به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در گذشته به دلیل اسکان زائران و همچنین برنامه‌ها و همایش‌ها از مجموعه اقامتی هتل سامیر استفاده می‌شد که ظرفیت پذیرش کمی داشت اما مجموعه زائرسرای حضرت معصومه(س) با داشتن امکانات بیشتر و ظرفیت پذیرش حدود 100 نفر، مشکل کمبود پذیرش زائر و برگزاری همایش‌ها را تا حد زیادی رفع کرده است.

گفتنی است در مراسم افتتاح زائرسرای حضرت معصومه(س) فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، معاون اجرایی، معاون هماهنگ‌کننده و... حضور داشتند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول