اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

آثار صدور انقلاب اسلامی در جهان، به صورت ملموس وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: آثار صدور انقلاب اسلامی به صورت ملموس وجود دارد و بیداری اسلامی از آثار صدور انقلاب به شمار می‏‌رود.

آثار صدور انقلاب اسلامی در جهان، به صورت ملموس وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن مرتضوی پیش‌ازظهر امروز در همایش حلقه‏‌های صالحین بسیج جامعه پزشکی دامغان در منطقه تفریحی انگورستانی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «ما در این جنگ انقلابمان را به جهان صادر کردیم»، اظهار داشت: آثار صدور انقلاب به صورت ملموس وجود دارد و بیداری اسلامی از آثار صدور انقلاب اسلامی به برکت شهدای ماست.

وی افزود: امام خمینی(ره) با فرمان تشکیل بسیج مستضعفان سنگ بنای مؤثرترین نهاد مردمی جهان یعنی بسیج را بنیان نهاد.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در راستای آرمان‌ها و اهداف انقلابی جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند.

مرتضوی ادامه داد: همان‏طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کرده‌اند، ملتی که می‌خواهد برابر استکبار بایستد باید همه مردم آن بسیجی بوده تا در برابر متجاوزان و مستکبران از آمادگی لازم برخوردار باشد.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان تأکید کرد: امروز بسیج باید به حکومت بزرگ اسلامی بیندیشد تا هسته‏‌های گسترده بسیجی در جهان شکل گیرد.

مسئول بهداری سپاه دامغان نیز در این نشست هدف از برگزاری این اردوی فرهنگی، آموزشی و تفریحی را شادابی و سلامت جامعه پزشکی و حفظ، انسجام و تعامل بیشتر با اهداف بسیجی عنوان کرد.

محمدعلی صرفی خاطرنشان کرد: در این اردو، کلاس‌های آموزشی بهداشت روان، با حضور امیر خلیلی مشاور آموزش پرورش و کلاس اخلاق پزشکی توسط حجت‏‌الاسلام محمدرضا راییجی برای پزشکان برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول