اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جوانان و استعدادهای هیئت فوتبال استان قم:

فوتبالیست‌های قمی به تیم ملی نونهالان دعوت شدند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته جوانان و استعدادهای هیئت فوتبال استان قم از دعوت 2 فوتبالیست‌ آینده‌دار قمی به تیم ملی نونهالان کشورمان خبر داد.

فوتبالیست‌های قمی به تیم ملی نونهالان دعوت شدند

مهدی رضایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: درست است که امروزه ورزش کاملاً علمی شده، اما استفاده از فنون علمی در کنار تجربه پیشکسوتان می‌تواند مسیر روشنی را در راستای موفقیت در میادین و عرصه‌های مختلف ورزشی پیش روی جوانان جامعه قرار دهد.

وی تأکید کرد: در این بین سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه وظیفه متوالیان و دستگاه ورزش است و از این به بعد در نظر داریم نگاهی ویژه به استعدادهای نهفته در رده‌‌های سنی پایه فوتبال استان قم داشته باشیم تا فوتبال مسیر پیشرفت خود را ادامه بدهد. 

مسئول کمیته جوانان و استعدادهای هیئت فوتبال استان قم با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات فوتبال رده‌های سنی پایه فوتبال در قم اظهار کرد: فوتبال قم در سال‌های نه چندان دور در سطح کشور دارای اعتبار خاصی بود و بعد از گذراندن دوران رکود، در حال حاضر با حضور تیم صبا فرصت مناسبی است که بار دیگر در مسیر توسعه فوتبال قم گام‌های مثبتی برداشته شود.

وی با اشاره به نقش مؤثر صبا در تحول فوتبال قم ابراز کرد: از اینکه صبا از همان آغاز حضور در قم توانست در سه جام مختلف حضوری موفق داشته باشد اعتماد به نفس زیادی بین نوجوانان و جوانان قمی به وجود آمد تا به شوق حضور در تیم‌های رده‌های سنی مختلف صبا توانایی خود را نشان دهند.

رضایی‌نژاد در ادامه از دعوت 2 بازیکن نونهال قمی به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داد و خاطر نشان کرد: حمیدرضا نانکلی و عباس بخشی 2 بازیکن نونهال مستعد و آینده‌دار قمی هستند که به اردوی تیم ملی زیر 12 سال دعوت شده‌اند.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام برنامه از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان، 2 فوتبالیست آینده‌دار قمی به همراه سایر نفرات دعوت شده از استان‌های مختلف از امروز تا یکشنبه پانزدهم مرداد ماه در اردوی تیم ملی که به میزبانی هیئت فوتبال استان خراسان جنوبی و در شهر بیرجند برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول