اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اول قوه قضاییه

مراسم گرامیداشت شهدای بخش رامند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: مراسم گرامیداشت شهدای بخش رامند شهریورماه سال جاری با حضور معاون اول قوه قضاییه در این بخش برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت شهدای بخش رامند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سجاد اینانلو صبح امروز در دیدار با تعدادی از جانبازان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه مراسم گرامیداشت 141 شهید سرافراز بخش رامند شهریورماه جاری با حضور و سخنرانی معاون اول قوه قضاییه در مسجد جامع این بخش برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم قرار است با مشارکت گسترده شهروندان و چندین گروه مختلف فرهنگی و مذهبی برگزار شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شهدا همواره پیام‌رسان پاسداری از ارزش‌های دین و انقلاب هستند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با حرکت و گام نهادن در مسیر آنان و عمل به سفارشات اسلامی زمینه را برای تحقق جامعه‌ای بزرگ و عدالت‌محور فراهم کنیم.

وی مهم‌ترین اولویت و برنامه کارگزاران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحقق اهداف سازندگی و عمرانی در روستاها و مناطق محروم کشور دانست و بیان کرد: مسئولان باید با اراده بیشتر زمینه را برای رشد و خدمات‌رسانی به محرومان مهیا کرده و نقشه‌های دشمنان را از بین ببرند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا اتحاد و یکپارچگی را رمز حقیقی برای دست‌یابی به پیشرفت و عزت در بین کشور‌های دیگر دانست و  ابراز کرد: دشمنان امروز به‌طور آشکار از اتحاد و برادری میان ملت شریف و قدر‌شناس ایران اسلامی ترسیده و وحشت دارند.

اینانلو با اشاره به اینکه دشمنان و غرب امروز دسیسه‌های مختلف و بسیار گسترده‌ای را در عرصه جنگ نرم بر اعتقادات و باور‌های دین مردم به راه‌ انداخته‌‌اند، اظهار کرد: باید همواره در طول زندگی هوشیاری و بصیرت انقلابی خویش را به صورت کامل حفظ کرد تا مبادا دشمنان و قسم‌خوردگان نظام اسلامی بتوانند به اعتقادات و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند.

وی بهره‌گیری از استعداد‌ها و خلاقیت‌های شکوفای جوانان و نوجوانان را گامی مؤثر در راستای نهضت خدمات‌رسانی در جامعه دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به لطف توانایی و استعداد‌های فوق‌العاده و حیرت‌انگیز جوانان و نخبگان تیز‌هو‌ش توانسته قله‌های افتخار در جهان را در‌نوردیده و به اوج اقتدار در بین کشور‌های بیگانه برسد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول