اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز تأکید کرد

بارخوانی دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز بر بازخوانی دوران هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده تأکید کرد.

بارخوانی دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ادیبی ظهر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با محوریت هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل استانداری البرز، اظهار داشت: نسل امروز با دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و باید مفاهیم دوران دفاع مقدس را به خوبی درک کند.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور دوران طلایی میهن اسلامی عنوان کرد و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان بسیاری با حضور در جبهه‌ها از میهن و کشور اسلامیمان دفاع کردند و جان خود را در کف دست گذاشتند و اجازه ندادند حتی ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در ادامه سخنان خود از تشکیل کمیته‌های تبلیغات، امنیتی، پشتیبانی، رژه، مانور و نمایشگاه و روابط عمومی مربوط به گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: هر یک از این کمیته‌ها باید وظایف خود را نسبت به اجرای دقیق و اصولی این هفته اجرایی کنند.

در ادامه این مراسم همچنین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز طی سخنانی، گفت: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس تجربیات بسیار زیادی را کسب کردیم که توانستیم گردنه‌های بسیار خطرناک را پشت سر بگذاریم.

بهرام حسینی مطلق اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس را باید به نسل‌های آینده انتقال دهیم و بر حفظ آنها تأکید داشته باشیم.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس باید برنامه‌های فرهنگی بسیاری را تدارک ببینیم.

حسینی مطلق تأکید کرد: یکی از راهکارهای اساسی به منظور مقابله با جنگ نرم اجرای برنامه‌های فرهنگی است که باید در این هفته بیش از پیش به آن توجه شود.

وی با اشاره به این که برنامه‌های بسیاری از جمله گردهمایی بزرگ بسیجیان با حضور حدود 10 هزار بسیجی در سه نقطه کرج طی هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، ادامه داد: نشست‌های تخصصی و گردهمایی رزمندگان اسلام از دیگر برنامه‌های این هفته است.

در ادامه این نشست همچنین احمد رضا باهک فرمانده سپاه امام حسین (ع) شهرستان کرج نیز از برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی در این هفته خبر داد و گفت: در این راستا در نظر داریم تا با ایجاد فضاهای معنوی ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل امروز انتقال دهیم.

وی افزود: هر چه در توان داریم باید به کارگیریم تا ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس و رزمندگان اسلام را برای نسل امروز بازگو نماییم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول