اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دولت

طرح ساماندهی مزار شهدای دوران دفاع مقدس مراغه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از هفته دولت طرح ساماندهی مزار شهدای دوران دفاع مقدس مراغه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

طرح ساماندهی مزار شهدای دوران دفاع مقدس مراغه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، در نخستین روز از هفته دولت طرح ساماندهی مزار شهدای دوران دفاع مقدس مراغه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در این طرح مزار 700 شهید دوران دفاع مقدس مراغه با صرف اعتبار 8 میلیارد ریال ساماندهی شده است.

محوطه‌سازی، دیوارکشی، اجرای سنگ قبر یکسان به همراه عکس بر روی قبور از جمله کارهایی است که برای ساماندهی مزار شهدا در گلشن زهرای مراغه اجرا شده است.

امام جمعه مراغه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارند و سربلندی مردم ایران در عرصه‌های بین‌المللی از برکت خون شهیدان است.

محمدتقی پورمحمدی افزود: خون شهدا از صدر اسلام تاکنون ریشه‌های اسلام را آبیاری کرده و انقلاب اسلامی ایران از برکت خون شهدا به رشد و بالندگی رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس موجب عزت و سربلندی مردم ایران شده‌اند.

بهلول نعمتی افزود: طرح ساماندهی مزار شهدا نشانگر آن است که مردم ایران نام، یاد و خاطره شهدای خود را برای همیشه زنده و جاوید نگه خواهند داشت و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی، از مسئول و کارکنان ادارات خواست با الگو گرفتن از شهیدان رجایی و باهنر در خدمت مردم باشند که خدمت صادقانه و بی‌منت خواست شهیدان از مسئولان امروز است.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: رجایی و باهنر بهترین الگوی مدیریتی، رفتار، گفتار و کردار برای مدیران هستند.

مهدی دواتگری افزود: امروز با حضور در مزار شهدا آمده‌ایم با شهدا پیمان ببندیم که اجازه نخواهیم داد ذره‌ای از خون آنها پایمال شود.

وی دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب را بهترین راه برای ادامه راه شهدا اعلام کرد.

دواتگری از خانواده‌ها و فرزندان شهدا و ایثارگران خواست با تحصیل و انتخاب راه پدران خود در پاسداری از ارزش‌های انقلاب کوشا باشند.

در پایان این مراسم طرح ساماندهی مزار شهدای دوران دفاع مقدس مراغه افتتاح شد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول