اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره دانای آب:

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ ملی دانای‌‌ آب تمدید شد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی جشنواره ‌ملی دانای ‌آب گفت: مهلت شرکت در جشنواره دانای آب تا 10 شهریورماه تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ ملی دانای‌‌ آب تمدید شد

حامد داداش‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: با توجه به استقبال دانش‌آموزان از جشنواره و همچنین زمینه‌سازی برای شرکت افراد بیشتر در مسابقه مهلت ارسال آثار و شرکت در جشنواره دانای آب تا دهم شهریور ماه تمدید شد.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره کمک به احیای آب و فرهنگ‌سازی در موارد مصرف غلط و اسراف‌آمیز و آلاینده آب در بخش‌های کشاورزی، صنعت و شرب است.

داداش‌زاده با اشاره به مقطع تحصیلی مدنظر در این جشنواره ابراز داشت: در این جشنواره دانش‌آموزان دوره راهنمایی تحصیلی به دلیل فراغت فکری مورد نظر قرار گرفتند، چراکه دانش‌آموزان دوره ابتدایی به دلیل شرایط خاص سنی قادر به درک صحیح از وضعیت موجود نبوده و همچنین دانش‌آموزان دوره دبیرستان نیز با توجه به دغدغه فکری مربوط به کنکور و سایر مشغله‌های ذهنی توان تفکر کافی را نخواهند داشت.

داداش‌زاده در زمینه نحوه ارسال آثار به جشنواره دانای آب تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف باید بر اساس ضوابط مسابقه به صورت انفرادی یا گروهی به ارائه آثار بپردازند به نحوی که در بخش‌های نقاشی، فیلم کوتاه و وبلاگ‌نویسی قادر به شرکت به‌ صورت انفرادی یا گروهی خواهند بود.

وی افزود: همچنین بخش‌های عکاسی، مقاله‌نویسی، نامه‌نویسی، گزارش‌نویسی، خوشنویسی، داستان‌نویسی و کتاب‌خوانی به صورت کار انفرادی مورد قبول هیئت داوران خواهد بود.

داداش‌زاده در مورد بخش‌های گروهی این جشنواره گفت: دو بخش ماکت‌سازی و روزنامه‌دیواری به صورت گروهی مورد پذیرش بوده و شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به صورت چند نفره تحویل دبیرخانه دهند.

مدیر اجرایی جشنواره دانای آب در ادامه با بیان برخی اقدامات انجام‌ گرفته در این جشنواره، بیان داشت: تاکنون حدود 25 ناجی آب به عنوان مبلغ طرح ثبت‌نام کرده‌اند که حضور در اماکن مختلف تفریحی و نمایشگاهی از اقدامات مهم این ناجیان محسوب می‌شود، همچنین برگزاری جلسات متعدد با مسئولان استانی و شهری دخیل در امر آب از دیگر اقدامات انجام شده در خصوص جشنواره بوده است.

داداش‌زاده در بخش پایانی سخنان خود زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را نیمه دوم شهریورماه اعلام و تصریح کرد: کمیته اجرایی جشنواره دانای آب با بهره‌مندی از 2500 عضو مراسم اختتامیه این جشنواره را با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در ارومیه برگزار می‌کنند.

وی برگزاری اردوهای بازدیدی از اماکن مختلف را از برنامه‌های آتی جشنواره عنوان و خاطرنشان کرد: بازدید از سد منتخب استانی توسط اداره آب منطقه‌ای از برنامه‌های مهم آینده جشنواره است که در نظر داریم با شرکت تمام اعضای جشنواره که حدود 400 نفر است، برگزار کنیم.

داداش‌زاده پخش بسته‌های فرهنگی در زمینه ارائه راهکارهای مناسب به منظور مصرف درست آب را از دیگر برنامه‌های این جشنواره خواند و گفت: این بسته‌ها شامل کتاب ویژه ناجیان آب با عنوان قطره قطره تا دریا، نرم‌افزارهای آموزشی پویانمایی دوبله ترکی، بروشورهای تبلیغاتی و همچنین دفترچه‌های یادداشت ناجیان آب است که در مراسم اختتامیه جشنواره پخش می‌شود.

مدیر اجرایی جشنواره ملی دانای آب در پایان اظهار داشت: این طرح در سال جاری به دلیل برخی مشکلات تنها در ارومیه به صورت پایلوت برگزار شد که امید است در سال آینده با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به صورت استانی و با شرکت تمام دانش‌آموزان شهرستان‌های استان برگزار شود.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول