اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

175 میلیارد ریال برای پروژه‌های مهر ماندگار گاز مازندران نیاز است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران از پیش‌بینی 175 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های مهر ماندگار گاز مازندران خبر داد.

175 میلیارد ریال برای پروژه‌های مهر ماندگار گاز مازندران نیاز است

محسن عرب‌مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: در استان مازندران 528 واحد صنعتی از گاز طبیعی برخوردار بوده و 92 جایگاه CNG برای استفاده اتومیبل‌های دوگانه سوز فعالیت دارند.

این مسئول متوسط مصرف روزانه گاز مازندران در سال گذشته را 18 میلیون متر مکعب دانست و افزود: مازندرانی‌ها در سال گذشته بیش از 6 میلیارد متر مکعب گاز در بخش‌های مختلف مصرف کردند.

عرب‌مقصودی با تاکید اینکه گازرسانی به دو شهر و 60 روستا این استان در پروژه‌های مهر ماندگار جای گرفت، گفت: برای این پروژه‌ها 310 کیلومتر شبکه‌گذاری پیش‌بینی شده که نیاز به 175 میلیارد و 118 میلیون ریال اعتبار دارد و پس از پایان آن 8 هزار و 465 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی گازرسانی به شهر دابودشت آمل را یکی از تعهدات شرکت گاز مازندران برای عملی کردن پروژه‌های مهر ماندگار مازندران برشمرد و گفت: دیگر شهری که باید در طرح مهر ماندگار به بهره‌برداری برسد مرزی‌کلای بابل است تا در آینده‌ای نزدیک مردم این منطقه نیز از گاز طبیعی برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در مورد پروژه‌های هفته دولت امسال خاطرنشان کرد: 23 روستا در این مدت گازدار شدند که تا پایان سال 37 روستای دیگر نیز برخوردار از نعمت گاز می‌شوند.

عرب مقصودی در پایان با اشاره به اینکه در مازندران 897 هزار و 500 مشترک گاز وجود دارد، اذعان داشت: در حال حاضر یک هزار و 266 کیلومتر لوله‌گذاری در استان انجام شده و 54 هزار و 206 علمک بر روی آن نصب شده است.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول