اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری از و قوع جرم دادگستری سیستان‌وبلوچستان:

آموزش و پرورش در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی مؤثر است

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان‌‌وبلوچستان گفت: آموزش و پرورش بستر مناسب برای پیشگیری از ناهنجاری اجتماعی است.

آموزش و پرورش در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدرضا طاهری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان تاثیرگذارترین مرحله زندگی انسان می‌تواند بهترین فرصت را برای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی رقم زند.

وی افزود: در کنار کار و توجه بیشتر به دانش‌آموزان در پیشگیری از وقوع جرم در کل جامعه نیز این معاونت برنامه‌هایی را در دست اقدام دارد که هسته‌های مردمی پیشگیری از جرم از آن جمله است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان هم نیز ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران معاونت پیشگیری دادگستری استان گفت: آموزش و پرورش رسالت خویش را در زمینه‌های آموزشی و پرورشی در راستای اهداف اسلامی انجام می‌دهد و به ابعاد مختلف پرورشی و تربیتی احاطه دارد.

غلامرضا محمدقاسمی افزود: جامعه امروز حساس‌تر از جامعه گذشته در بعد تربیتی است.

وی بیان کرد: امروز دشمن برای انجام مقاصد خود بر روی جوانان خارج از چارچوب مدرسه و کلاس درس برنامه‌ریزی کرده و تلاش می‌کند تا افکار و اعتقادات جوانان این مرز و بوم را به سمت و سوی غرب بکشاند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان از مسئولان فرهنگی جامعه خواست تا در راستای ارتقای تربیتی جوانان و نوجوانان استان در کنار خانواده‌ها برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول