اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزارت کشور استعفای فرماندار آبیک را قبول کرد

فرماندار آبیک: قصد ادامه تحصیل دارم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک گفت: به دلایل شخصی و ادامه تحصیل از سمتم استعفا دادم.

فرماندار آبیک: قصد ادامه تحصیل دارم

هوشنگ اعلایی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: به دلایل رسیدگی به امور شخصی و ادامه تحصیل از سمت خود استعفا دادم که مورد قبول وزارت کشور واقع شد.

وی افزود: در طول دو سال و هفت ماه خدمت در شهرستان آبیک از مردم این شهرستان جز نجابت، صفا و ادب چیزی ندیدم و من هم در مقابل در این مدت با صداقت صحبت کردم.

این مسئول ادامه داد: وظیفه‌ام در قبال مردم شهرستان آبیک بیشتر از این کارهایی بوده که انجام داده‌ام بنابراین اذعان می‌کنم که نتوانسته‌ام حق خدمتگزاری به مردم این شهرستان را به خوبی ادا کنم.

فرماندار شهرستان آبیک در پاسخ به این سؤال که در کدام دستگاه به خدمت خود ادامه می‌دهید، خاطرنشان کرد: به خدا نمی‌دانم در کدام دستگاه مشغول به خدمت خواهم شد همانطور که سه سال پیش نیز نمی‌دانستم که می‌خواهم به مردم شهرستان آبیک خدمت کنم.

وی ادامه داد: با جابه‌جایی‌ها دریچه خدمت به مردم و نظام بسته نمی‌شود بنابراین هر کجا که تعیین شود خدمت خواهم کرد.

فرماندار شهرستان آبیک در خصوص منصوب شدن یکی از فرمانداران اسبق شهرستان‌های استان قزوین به عنوان فرماندار جدید این شهرستان گفت: ایشان به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی بوده است.

اعلایی بیان کرد: خدمت به مردم شهرستان آبیک برای بنده سخت نبود چون که دولت دهم اقدامات بسیار خوبی را به مردم این شهرستان ارائه کرده است که به عنوان نمونه می‌توان به احداث بیمارستان دولتی 32 تخت‌خوابی که تا پایان سال جاری ساختمان آن در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، اشاره کرد که برای تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تحویل داده می‌شود.

وی اضافه کرد: احداث مجتمع دانشگاهی اندیشه، انعقاد قرارداد با 19 دانشگاه غیرانتفاعی، احداث پروژه مسکن مهر، آغاز اجرای عملیات چهار بانده کردن آبیک به محمدیه، فراهم شدن بسترهای لازم برای اجرایی شدن ماده قانونی 123 در شهریور ماه در تهران مبنی بر تشکیل کمیسیون متشکل از معاونت نظارت و راهبردی و توسعه رئیس جمهور، معاونان برنامه‌ریزی دو استان البرز و قزوین، مدیران کل محیط زیست استان البرز و قزوین و مسئولان امور مالیاتی دو استان البرز و قزوین برای توزیع عوارض شرکت سیمان به نسبت آلایندگی به شهر آبیک از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در طول دو سال و هفت ماه خدمت به مردم شهرستان آبیک اجرایی شده و یا در مرحله اجراست.

فردا تودیع هوشنگ اعلایی فرماندار شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود و حمید بغدادی معاون فرمانداری شهرستان آبیک نیز به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک منصوب می‌شود. 

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول