اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان خبر داد

گازرسانی به 100 روستای لرستان در یک سال اخیر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال به 100 روستا گازرسانی شده و در حال حاضر 318 روستای لرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

گازرسانی به 100 روستای لرستان در یک سال اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این فاصله شاخص‌های عملکرد این شرکت از رشد مطلوبی برخوردار بوده، گفت: تعداد روستاهای تحت پوشش گاز طبیعی در استان لرستان از 198 روستا در ابتدای هفته دولت سال 90 به 298 روستا در ابتدای هفته دولت امسال رسیده است.

وی افزود: در هفته دولت سال جاری نیز 18 روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند و مجموع روستاهای بهره‌مند از گاز استان به 318 روستا رسید و طول شبکه‌گذاری گاز نیز با رسیدن به رقم چهار هزار و 83 کیلومتر از رشد 526 کیلومتری برخوردار بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: حدود 35 هزار مشترک گاز طبیعی طی یک سال گذشته در سطح استان لرستان پذیرش و خدمات مناسب به آنها ارائه شده است.

وی یادآور شد: تعداد مشترکان گاز استان لرستان از 295 هزار و 567 مشترک در ابتدای هفته دولت سال گذشته به 330 هزار و 253 مشترک در ابتدای هفته دولت امسال افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: تعداد انشعابات گاز طبیعی نیز از 158 هزار و 950 انشعاب در ابتدای شهریور ماه 1390 به 171 هزار و 318 انشعاب در امسال رسیده به نحوی که در یک سال گذشته جمعیت بهره‌مند از گاز در مناطق روستایی استان از حدود 25 درصد به 55 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته دو شهر از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، افزود: تعداد شهرهای بهره‌مند از گاز استان در حال حاضر 20 شهر است و جمعیت بهره‌مند از گاز استان نیز 97 درصد است.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول